:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



15 augusta 2018

Západné Tatry - Orava

Vitajte u mňa!

Už sme niekoľko dní po dovolenke a ja som sa až dnes dostala k tomu, aby som vám ukázala pár zábero. Na to isté miesto chodíme už roky a manžel už asi 35 rokov /plus mínus/.

Pohľad na les "psími očami". Takto to vyzerá, keď sa všade ťaží, je mi z toho smutno ... :-(
Skoro som to tam ani nespoznala.


Tu sme boli na čučoriedky.



A zopár fotografií bez slov...





Tieto všetky kvety sme s Kubkom nazbierali vysoko v horách






Malá ukážka z našich úlovkov :-)





V tejto chatovej oblasti sme bývali. Chatky sú všetky rovnaké a sú z oboch strán, za našou tiekol aj potôčik. A hral sa aj futbal...


Tak zase o rok Orava.
Pekný večer a dobrú noc!
A.

16 komentárov:

  1. Aďko, krásnou dovolenou jste si užili. Taky máme místa, kam se rok co rok vracíme a nikdy se jich neokoukáme.
    Mej pěkný den. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka :)
      Dovolenku sme si veru užili, chodíme na chatu aj so svokrovcami a švagrom...
      A niektoré miesta tam mám veľmi rada.
      Aj Tebe pekný deň, pá

      Odstrániť
  2. Veru, mali ste nádhernú dovolenku, počasie prialo a príroda úžasná ... Poskytla vám aj dary v podobe čučoriedok, hríbov i kvietkov ... Aké štedré je naše Slovensko ... :) Aďka, pekný deň ti prajem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Lauri :)
    Počasie bolo super, občas síce spŕchlo, ale to už k horám patrí.
    Škoda, že mi nejdú dať fotky z mobilu, tam mám skvosty :-) A tie lesné jahôdky, mňam.
    Krásny deň aj Tebe.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No páni, to musela být super dovolená. A počasí vám také vyšlo. U nás je velké sucho- o borůvkovém koláči, nebo sbírání hub si můžu letos nechat leda tak zdát.
    Ale úplně nej nej je ta kytice co jste natrhali:-)
    Měj se krásně, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Dovolenka sa vydarila, dokonca som čučoriedky aj zavarila a dvakrát som piekla koláč.
      Kytica bola pre moju priateľku z blogu Danku a tiež sa jej veľmi páčila.
      Aj Ty sa maj dobre, pekný deň!

      Odstrániť
  5. Adinko, děkuji za fotky, na Oravě jsem nebyla od dětství! Měli jste parádní dovolenou se vším všudy, houby, borůvky a ta kytice, ta je úžasná!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásn Helenka :-)
      Aj ja pozdravujem a prajem ešte pekný večer, pá

      Odstrániť
  6. Orava je nádherná, môžem potvrdiť z vlastnej tohtoročnej skúsenosti. Tú prekrásnu kyticu som už videla na blogu u Danielky :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky a úžasná příroda. Nedivím se, že tam jezdíte pravidelně. Kytička se vám moc povedla.
    To je zase hub! Tolik pohromadě jich já nikdy neuvidím, my neumíme hledat. :-D
    Měj se fajn a hezký víkend, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dý.
      Húb bolo omnoho viac, asi vieme hľadať, lebo ostatní nenosili nič :-) a my plné košíky. Hlavne môj manželík a syn nájdu huby aj tam, kde nie sú...
      Krásny víkend aj Tebe, pá

      Odstrániť
  8. Aďka, Západné Tatry aj my milujeme. :)Sú nádherné. Do Zuberca chodievame dosť často. A tých hríbov čo ste našli... :):) U nás zatiaľ nerastú. Pozdravujem. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka.
      V Zuberci sme každý rok v termíne, keď tam majú tie folklórne slávnosti. Inak sa to tam za ten rok celkom pomenilo, pribudla nová cesta, odbudlo stomov...
      Krásny víkend a pozdravujem.

      Odstrániť
  9. Lovely Photos ,and pretty flowers .

    Looks a wonderful place to go ,thanks for sharing.

    OdpovedaťOdstrániť