:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



20 augusta 2018

Anglický bulldog 💓

Vitajte!
Ďakujem vám za komentáre k predchádzajúcemu príspevku.

Dnes vám ukážem výšivku NÁŠHO DOMÁCEHO MILÁČIKA... bulldoga Alexíka 💗
Dlho som nevedela, ako použijem výšivku a napadlo ma, dať ju jednoducho do malého rámu na vyšívanie a obrázok je hotový :-) Veď v jednoduchosti je krása...

Visí na našom krbe.





Včera som pripravila po dlhej dobe aj Tiramisu. Recept mám aj tu na blogu, iba som ho "vytunovala" pridaním šľahačkovej smotany do dokonalosti. Bolo, teda ešte stále je krémové, vláčne, akurát sladké  a s véééľa plnkou :-)





A na záver vám ukážem svoju pečiatku, vyrábali mi ju v Čechách na zákazku a som z nej nadšená :-))
Čo poviete?



Budem rada, keď si nájdete chvíľku času a zanecháte mi komentár.
Pekný večer,
A.

12 komentárov:

  1. Výšivka je moc pěkná a roztomilounká, moc se mi na ní líbí to srdíčko. A máte teda i parádní krb. :-)
    Tiramisu vypadá báječně. Nedávno jsem viděla recept i na jiném blogu a uvědomila jsem si, že ho vůbec nedělám ani nekupuju, i když ho máme s mužem oba rádi...
    A razítko je super! Je dobře, že sis ho nechala udělat. Šikovná tvořilka jako ty ho na výrobky prostě potřebuje. ;-)
    Měj se fajn, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-)
      Krb je fajn, ale nie je úplne podľa mojich predstáv, akosi to krbári "nezvládali". Ale každú chvíľu je na ňom iná výzdoba.
      Tiramisu nerobím často, zdá sa mi veľmi kalorické, ale raz za čas nás poteším :-)
      Razítko - to bola láska na prvý pohľad a ešte som také nikde nevidela a veľmi sa mi páči, tak občas si treba urobiť aj radosť...
      Pekné leto, pá

      Odstrániť
  2. Krásné obojí 😊 a tiramisu často nedělám, přitom ho máme všichni rádi....
    Mej prima den. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka :-)
      Pekný večer a ďakujem za milé slová...

      Odstrániť
  3. Tiramisu se mi také chladí v ledničce!
    Výšivce to v rámečku sluší a jak píšeš, v jednoduchosti je krása.
    Razítko používám na své výrobky také, jen mě nenapadlo ho vyfotit, takže díky moc za tip. Častěji používám samolepky, treba na vánoční balíčky. Krásné léto! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...vidím, že sa mi nezobrazil komentár :-(
      Ďakujem :-)
      Asi máme rovnaké chute.
      A čo sa týka pečiatok, vždy som nejakú chcela, len som si stále nevedela vybrať alebo si ju vymyslieť a toto moje : buldočie" je super.
      Pekný deň a víkend!

      Odstrániť
  4. Tak aj Alexík má už svoj obrázok na krbe ... veľmi mu to tam svedčí ... Tiramisu nerobievam, ani neviem prečo ... Asi že vždy zabudnem kúpiť Amaretto ... :)
    Polepším sa, urobím ... máme ho radi ... Ajka, maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri :-)
      Milujem bulldogov / a musím vyškrabať aj tích na ulici/...
      Tak som Ti aspoň dala tip na maškrtu, u nás má vždy úspech.
      Pekný víkend, pá

      Odstrániť
  5. Máš pravdu, Aďka, v jednoduchosti je krása. Výšivka v tom rámika veľmi vynikne. Keď pozerám na to tiramisu, hneď mi tečú slinky. Vyzerá fakt veľmi, veľmi chutne. Dať si vyrobiť razítko, to ma zatiaľ nenapadlo, ale je to geniálny nápad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Moni :-)
      Rada by som ponúkla, ale už nemáme :-)
      A razítko je super vec, teším sa, že som Ťa inšpirovala.
      Pekný víken prajem!

      Odstrániť
  6. Adinko, dobře vím, že Alex je tvoje chlupatá láska, a tak mě nepřekvapuje, že má i takovou krásnou výšivku a že ho máš na razítku. Obé se mi moc líbí! Mám kávu, chybí dezert.... Ten tvůj by se tak hodil!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      za tie roky ma už tuším poznáš :-)
      Ďakujem.
      Škoda, že si tak ďaleko, aj tú kávičku by som Ti rada uvarila...k tomu dezertu.
      Pekný víkend a pozdravujem, pá

      Odstrániť