:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



26 februára 2021

CHOINKA 2/2021

 Vitajte!


Blíži sa koniec mesiaca a tak je načase, aby som vám ukázala svoju Choinku za mesiac február. Konečne som ju včera dokončila a dnes vyfotila. Opäť budeme mať krásny a 🌞 dník ☺ Snáď to vydrží aj cez víkend...

Ak sa chcete pokochať výšivkami u Kasii za minulý mesiac,  tu sú všetky práce. Ja som dostala  poradové číslo 23.










Alexík mi dnes neasistoval, najskôr sa vyvaľoval, potom zaľahol do pelecha a hotovo ❤ Tie šupiny na koberci sú z jeho uší... vysávať budeme poobede, ospravedlňujem sa :-)



A už sme si pochutili aj na medveďom cesnaku. Máme miesta, kde už rastie.


Prajem vám krásny víkend. U nás začínajú jarné prázdniny.

A.

20 komentárov:

  1. Piękna praca. Pies jest bardzo miły i kochany. Dobrego dnia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takže už je cesnak? No teším sa, budú nátierky. Mňam, mňam :-)
    Výšivka je rozkošná, zaujímalo by ma, ako vyzerá z rubovej strany. To niečím podšívaš? Asi filcom - uvažujem :-)
    Prajem pekný víkend ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a áno, už pomaly rastie... a je mňam 😉
      Z druhej strany nedávam filc, lebo je to potom veľmi hrubé... a nepalči sa mi to.
      Pekný vikend 🌼

      Odstrániť
  3. Moc krásné, ten tučňák je roztomilý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá výšivka jako vždy.
    Já bych mohla vysávat neustále, tak jen klid :o)
    Pokud možno si užijte ve zdraví a pohodě prázdniny. A medvědí česnek, to je tedy rychlost!
    Adinko, měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka a
      tešíme sa na prázdniny, snáď vyjde aj počasie 🌞
      Pekný víkend 🌸

      Odstrániť
  5. Ahoj, moc zdravím. Medvědí česnek a spinkající pejsek je nejvíc. ♥♥♥ Krásný víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Adi, asi se budu opakovat už po sté, ale tvé výšivky jsou moc krásné. A o Alexikovy ani nemluvím, to je mazlíček 🥰
    Adi, měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Peti ❤️
      vždy ma potešíš 💋 a Akexíka tiež 🤭.
      Pekný víkend

      Odstrániť
  7. Aďka, vidieť rozdiel medzi nami - máš nádherné snežienky a už aj medvedí cesnak, ja mám na dvore stále sneh, síce tento týždeň ho veľa zmizlo, ale ešte je. Víkend sa pokazil, slniečka niet, ale vraj zas cez týždeň bude krajšie. Budem musieť vyhrabať staré lístie, čo mi nafúkalo z parku :-)
    Majte sa dobre a buďte zdravíííí!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ja by som sa potešila aj tomu snehu... vy budete mať všetko neskor, ale predsa 😉
      Pekný víkend a pozdravujem na Oravu, páá 🌼

      Odstrániť
  8. Ad'ko Kochana <3
    Zawieszka wyszła Ci jak zawsze śliczna!
    Pingwinek prezentuje się naprawdę uroczo ale psinka jest jeszcze słodsza :)
    Uściski Kochana dla Ciebie i Rodziny :*
    K

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you dear Kasia for your comment ...
      I greet and wish the whole family good health 🌼 🌼 🌼



      Odstrániť
  9. Śliczna zawieszka:) uwielbiam czosnek niedźwiedzi ale kupuję suszony ponieważ nie mam dostępu do świeżego.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ❤️
      Ja nalm cesnaku dosť, rada sa podelím 😉
      Pekný týždeň

      Odstrániť
  10. Świetny jest ten Twój pingwinek i bardzo fajnie wygląda na choince:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpovedaťOdstrániť