:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



30 septembra 2020

CHOINKA 9/2020

 Vitajte!

Máme posledný deň v mesiaci a tak vám dnes ukážem svoju vianočnú výšivku, ktorú posielam Kasii do jej organizovanej hry CHOINKA.

Diela z galérie z minulého mesiaca si môžete prezrieť tu. Mám poradové číslo 30. Opäť krásne výšivky a rôzne diela z nich.

Verím, že sa vám moje septembrové dielo bude páčiť, tentokrát bude v podobe vianočnej gule na stromček ❤ Použila som trošku netradičné fotenie, ale u nás leje... A pomocník 🐶 spí.







Majte ešte pekný deň!
A.

28 komentárov:

  1. Śliczna bombka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oooo, no tak to je luxusní! Nádhera. Jemně, vkusné. Klobou dolu!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádherná ozdoba, jsi šikovná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adinko, máš můj obdiv, pravidelně přibývají vánoční kousky. A jeden hezčí než druhý!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      veru, ja mám tie Vianoce po celý rok, vďaka výšivkám...
      Pekné dni 😘

      Odstrániť
  5. Adi, další nádherný kousek, to smekám, jsi šikulka.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ad'ko to kolejna piękna dekoracja w Twoim wykonaniu😊 Bardzo mi się podoba hafcik i wykończenie.
    PS. Kochana wysłałam do Ciebie 2 maile i nadal nie dostałam odpowiedzi☹️
    Odezwij się proszę.
    Uściski 😘
    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks to Kasia for the kind comment.
      I'll call you, I'm sick ...
      Best regards 😘

      Odstrániť
  7. Aďka, v jednoduchostije krása! Naozaj sa ti ozdôbka vydarila, vieš všetkému dodať konečnou úpravou to pravé orechové a to sa mi veľmi na tebe páči!
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka,
      potešila si ma Tvojim komantárom 😘
      Pááá

      Odstrániť
  8. Liebe Ad'ka,
    das ist aber eine sehr hübsche Weihnachtskugel, und so toll fotografiert!
    Danke auch für deinen Kommentar auf meinem Blog, ich habe mich sehr darüber gefreut.
    Ein schönes Wochenende, liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Jutta,
      danke für den freundlichen Kommentar. Ich habe das ganze Jahr über Weihnachten :-)
      LG

      Odstrániť
  9. Piękna bombeczka z ślicznym hafcikiem, podoba mi się bardzo:)
    Pozdrawiam jesiennie Adko!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkné, hned to navodilo pěknou vánoční atmosféru... sice trochu brzo... skara, jsi horší než obchoďáky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík.
      Vďaka projektu Choinka mám Vianoce celý rok, takže predbieham aj "obchodáky", ale čo už :-)))

      Odstrániť
  11. Piękna bombka, będzie piękną ozdobą świąteczną!😍🌲

    OdpovedaťOdstrániť