:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



16 júla 2019

... srdiečko pre p. Hanku ...

Vitajte!
Ďakujem za všetky milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku, potešili ma 👍
xxx
Potrebovala som malý darček ako poďakovanie... a tak som opäť po dlhej dobe šila srdiečko. Páčilo sa a to ma nesmierne potešilo :-)
Fotky sú tmavšie, lebo bolo zamračené a pršalo, tak mi to snáď prepáčite... 
Spoločnosť mi pri fotení robila len moja levanduľa a makovica. Alexík odmietol ísť von :-)))








A tu je už zabalené srdiečko. Je veľké ako moja dlaň.




Takto som postúpila na výšivke.


Verím, že ste mali krásny víkend a teraz máte prima týždeň! My sme si urobili malý výlet, ale o tom nabudúce...
Pekný deň,
A.

27 komentárov:

  1. Je veľmi milé! Ja by som z takého darčeka mala veľkú radosť :-)
    Krásny týždeň želám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne,
      Ty ma vždy potešíš milým komentárom :-)
      Krásne dni aj Tebe.

      Odstrániť
  2. Aďko, to je nádhera... A k tomu osobní kartička s razítkem :-) To potěší hned dvakrát.
    Přeji hezké léto a hodně času na tvoření. Mně poslední dobou nějak chybí. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evi,
      potešila si ma :-)
      Krásne leto aj Tebe a snáď sa aj ten čas nájde...

      Odstrániť
  3. Aďko, to je něžný dáreček. Moc se mi líbí. Posílám pozdrav na Slovensko a přeji krásné léto. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aďko, tak to musela být radost pro Hanku, krásná práce, jsi šikulka, hezké letní dny, Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivi,
      potešilo a mňa to proste baví :-)
      Pekné letné dni prajem a pozdravujem.

      Odstrániť
  5. Aďko, určitě udělá radost, je nádherné. Přeji krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      už potešilo, aj sirup, asi budem musieť variť ďalší...
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  6. Aďka, srdiečko naplnené levandulou a krásne vyšité nikdy nesklame ... Je to pekný darček, určite poteší ... maj sa faaaaajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri
      a v tom máš veru pravdu, zatiaľ vždy potešilo :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  7. Adinko, tvé precizní vyšívání je jen základ, ty vše ještě doladíš a dárek od tebe, to je velká radost.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      normálne sa červenám, ako preháňaš :-)
      Na Teba nemám...
      Krásne dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  8. Moc krásné srdíčko, podobné také vyšívám. Tato srdíčka jsou milým a vděčným dárkem k různým příležitostem, viď? Krásné prázdninové dny přeji! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem
      a už sa teším aj na to Tvoje :-)
      Ono nie je problém čokoľvek kúpiť, ale niečo vyrobiť, čo sa nedá kúpiť je podľa mňa hodnotnejšie...
      Pekné leto!

      Odstrániť
  9. Sono meravigliosi questi cuori, la lavanda è uno dei miei fiori preferiti... e li hai confezionati proprio bene.Complimenti anche per gli altri lavoretti .

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aďka, ja sa z tvojich srdiečok teším denno-denne, mám ich na očiach, nech mi krášlia každý deň, ďakujem ti za to!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Przepiękne serce! Śliczny haft, całość wspaniale wykończona ❤. Bardzo podoba mi się jak zapakowałaś. Pięknie! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. cudne serduszko :)
    a zielnikowa pelargonia przepiekna wyszywałam też:)

    OdpovedaťOdstrániť