:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



25 januára 2021

CHOINKA 1/2021

Vitajte!

Ďakujem vám za všetky komentáre k jahôdkam, veľmi ma potešili 😘


Aj tento rok som sa prihlásila ku Kasii do projektu z názvom CHOINKA. Raz za mesiac zverejním výšivku s vianočnou tématikou ☺ Veď prečo nemať Vianoce každý mesiac???

Obrázok pred dokončením. Vyšívané na plastovej kanave. Pinqui.



Po dokončení:







Upiekla som dva obrovské frgále s posýpkou :-) Boli veľké cez celý plech.


A dnes mi dorazila táto krásna sada na vyšívanie. Už sa na ňu teším.


To je všetko. Prajem vám ešte pekný večer!

Alexík už zaľahol... keď pôjdem aj ja spať, presunie sa do svojho pelecha.

36 komentárov:

  1. Też wyszywałam kedyś takiego pingwinka, są przeurocze:-)
    Przecudowny jest ten Twój nowy wzorek, chętnie popatrzę jak powstaje:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a srdečne pozdravujem :)

      Odstrániť
  2. Bardzo się cieszę Ad'ko , że bawisz się nadal w mojej zabawie ! Wyszyłaś śliczną zawieszkę , na pewno będzie się pięknie prezentowała na choince <3
    Uściski serdeczne z Polski zasyłam dla Ciebie i Rodzinki :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Kasia,
      rada sa opäť zúčastňujem Tvojej CHOINKY :-)
      Srdečne pozdravujem celú rodinku!

      Odstrániť
  3. Pingui je nádherný! :) mě by se moc líbil jako výšivka na džínové bundě. :) a ten koláč by jsem si hned dala! Mňam, musel být výborný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙏🏻
      Vieš, že aj mňa to napadlo???
      Koláče sme mali na tri dni, cesto malo 1cm a mojim chlapom chutilo 🙃

      Odstrániť
  4. your art is so pretty dear:) you are very talented:) follow;) hope U follow back:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je mi jasné, že budeš v projektu pokračovat.
    Bylo by škoda, kdyby ne, jsou to moc krásná dílka.
    A ty frgály taky!!!
    Aaron se taky stěhuje :o)
    Adinko, mějte hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka :-)
      Dávno som nepiekla frgály... A Aaron vidím že to má rovnako.
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  6. Pingwin jest bardzo ładny! A ciasto wygląda na tak smaczne, że aż ślinka leci!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bardzo ładna zawieszka gwiazdkowa!
    Ciasto wyglada przepysznie!
    Miłej pracy przy nowym hafcie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dzięki za miły komentarz. Ciasta były pyszne, już ich nie ma :-)
      Pozdrawiam

      Odstrániť
  8. Milá Aďko, ta sada s panenkou Marií je nádherná. Zrovna dnes má velký svátek řád sester, kde jsem pracovala - sv. Angela Merici, čil řád sv. Voršily v Praze. ☺♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Erika,
      na tú sadu sa teším aj ja ❤️
      To je milé, že si si spomenula aj na sestry z bývalého zamestnania.
      Pekné dni 🌷🌷🌷

      Odstrániť
  9. Pingwinek jest przeuroczy. Powodzenia w hoinkowym wyszywaniu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Śliczny pingwinek, powodzenia w zabawie, będę do Ciebie zaglądać :) pozdrawiam!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tučňák je boží a frgál jakbysmet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Eine schöne Aktion, liebe Ad'ka, ich freue mich schon auf deine vielen Arbeiten mit Weihnachtsmotiven, der Pinguin ist dir sehr gut gelungen und so toll fotografiert.
    Danke auch für deinen Kommentar bei mir, wie schön, dass du mich so regelmäßig besuchst.
    Liebe Grüße und eine schönes Wochenende, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Frgál bych si taky dala.Tak půjdu udělat aspoň buchty ☺
    Tučňáček je nádherný.Těším se až uvidím novou vyšívku...
    Přeji krásný víkend ☺ ☺ ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne.
      Ja viem, je to taký detský motív, ale mám doma dieťa a tučniaky, ktoré vyšívam sa mu páčia :-) Tento rok budú visieť na stromčeku.
      Prajem pekné dni 🌷

      Odstrániť
  14. Jaka śliczna zawieszka! Pingwinek jest słodki🎄❤

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Aďko, opět krásné výšivky. A ten tučňák je super, bude z něj hezká ozdobička. No i koláč vypadá hodně jedle. :o)
    Přeji prima dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      potešila si ma. Frgále nám chutili a to je hlavné... :-)
      Pekné dni aj Tebe, pá 🌷

      Odstrániť
  16. Jééé, tak tahle výšivka je úplně ňuňu. Nádherná! Koláč bych si dala hned. A taky bych se teda hned natáhla k Alexíkovi. Poňuchňala bych ho a vyhřívala se. Máš to doma moc krásné!
    Měj se krásně, Sabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si ma Sabi potešila 😘
      🐶 by sa tešil, že má ďalšieho parťáka na škrabkanie...
      Koláče boli dva, asi najviac času zabralo pripraviť plnky a pomlieť mak 😁
      Pekný deň 🌹

      Odstrániť