:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



24 júla 2019

Choinka 7/2019

Vitajte!

Tento mesiac vkladám svoj projekt do Choinky skôr, teda nie až na konci mesiaca (ako vždy), lebo už o pár dní vyrážame na dovolenku na Oravu a môj PC zostane doma :-)
Ani si nepamätám, kedy som naposledy robila pohľadnicu, takže jedna po dlhej dobe ... samozrejme, že vianočná.

Tak sa poďme spolu schladiť 👍











Môj pomocník práve spal... ale aspoň pozrel, čo fotím.




Dnes len krátko. Majte krásne leto a užívajte si slniečko.
A.

27 komentárov:

  1. AĎka, predstav si, že sme obidve na blogu naraz, aj ja som len pred chvíľou uverejnila príspevok :-)
    Aďka, ak sa vám bude dať, zastavte sa aj v Jasenovej, budem rada!
    Potom zavolaj, číslo máš, ak nie, napíš mejlik, napíšm ti ho.
    Pohľadnica je milá, na Vianoce sa niekto poteší.
    Alex si fajne drieme pri tebe a myslí si svoje - len si pracuj, keď sa ti chce, mne sa nechce :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      mám pocit, že sme si aj komentáre napísali naraz :-) to je milé.
      Ďakujeme za pozvanie, ak sa bude dať, tak sa zastavíme, ozvem sa Ti predtým, telefón mám a veľmi sa teším :-)
      Alexík driemal doma na chodbe, ja som behala po vonku a fotila, ale bolo veľmi teplo, tak sa mu ani nedivím. Zajtra má byť u nás 35C, máme sa na čo tešiť...
      Pááá

      Odstrániť
  2. Pohľadnica je krásna! Je super nápad urobiť si takto dopredu pohľadnicce, potom je kľud v predvianočnom zhone.
    Prajem krásnu dovolenku a idem sa pokochať na Choinku. Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne .
      Pohľadnica ma napadla z rovnakého dôvodu :-)
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  3. Moc povedená pohlednice, je to takový malý trénink na dobu vánoční :-)
    Užijte si dovolenou! Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :-)
      A ďakujem, na dovolenku sa veľmi tešímeeeee.
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  4. Piękna kartka :)) Śliczny haft bardzo ładnie oprawiony :)) Słodki ten Twój asystent :) Uściski!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aďka, to je krásne ... žasnem a obdivujem ... Maj krásny víkend ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná pohlednice, povedla se. My teď v práci máme vánoční sezónu, takže koledy poslouchám každý den, i když je venku 35 stupňů. .o)
    Aďko, přeji ti prima víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáši,
      to je super, máš zaujímavú prácu :-)
      Pekné dni a ďakujem ♥

      Odstrániť
  7. Piękna karteczka Adko!!!
    Elegancka i pełna uroku, ślicznie wykończona .
    Pozdrawiam ciepło:}
    ania.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Bardzo elegancka karteczka w zimowym klimacie :)
    Pozdrawiam i życzę udanej podruży.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Adi!!!
    Asi jsi na dovolené- tak si ji nádherně užijte!!
    Pohlednice se mi líbí moc!!!!A jak Alexík na ni taky kouká♥
    Posílám pozdravení!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka,
      už som doma, ale i tak ďakujem, užili sme si ju, i keď húb rástlo pramálo, my sme vždy našli :-)
      Alexík si to užil tiež. Maj sa krásne, pá ♥

      Odstrániť