:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



17 júla 2020

Medvedík 🐻 . . .

. . . pre 🐻 Dominika.

Až dnes som si pri prezeraní fotiek uvedomila, že tento obrázok pre môjho synovca Dominika som vám zabudla ukázať. 
Odovzdali sme ho len prednedávnom, stále sme čakali na krstiny, tie sa však nekonali... ale čoskoro budú mať nový domček hotový a tak mu bude zdobiť izbičku :-) 
Tu je pár fotografií (s odleskom na skle). . .








A opäť som upiekla moje levanduľovo-maslové chrumkavé sušienky, recept už mám "vycibrený" a chutia neuveriteľne  🍪 Jedli ste už levanduľové sušienky?





A na záver nádherné kytice, ktoré som cez víkend dostala k mojim "májovým" narodeninám 😘




Prajem vám pohodový víkend. U nás je chladno, len 17 °C a schyľuje sa na dážď.
A.

28 komentárov:

  1. Piękna metryczka, bardzo pomysłowo oprawiona😊 Wspaniała pamiątka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milučký macko, bude peknou ozdobou izbičky.
    Levanduľové sušienky som ešte nejedla. Prvá sa hlásim do radu :-)
    Je fajn celý rok dostávať kvietky k narodeninám♥
    Pekný víkend♥
    Aj u nás prší

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu.
      Milujem tieto moje sušienky, ešte zostal jeden...
      Kvietky i darčeky i oslava potešili, nakoľko som v čase akútnej pandémie stopla oslavy.
      Pekný víkend aj Tebe ♥

      Odstrániť
  3. Adinko, medvídek je skutečně kouzelný, bude to krásná dekorace do pokojíčku.
    Levandulové sušenky občas peču, letos na ně ještě nedošlo...
    A květiny - kterou ženu by nepotěšily...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      vždy ma potešíš :-)
      Verím, že si sušienky s Terkou upečiete, ja ich mám radšej, ako levanduľovú bábovku...
      Krásny víkend, pá ♥

      Odstrániť
  4. Ahoj Aďka, ten macko je čarovný, milujem výšivky.
    Na tie levanduľové sušienky poprosím recept, mám jeden krík levandule, tak by som ich upiekla. Kvety mám rada aj v kytičke, aj v záhradke, urobia mi stále radosť.
    Snáď ešte bude pekné leto.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Emily,
      ďakujem veľmi pekne :-)
      Ešte sa chystám urobiť tieto moje "lavenduľky" urobiť v bezlepkovej verzii, bude to boj, lebo to nie je len zameniť múku za bezlepkovú...
      Prajem Ti ešte krásne slnečné leto ♥

      Odstrániť
  5. Naozaj krásny medvedík. Veľmi krásne na výzdobu miestnosti.

    Zdravím z Indonézie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a pozdravujem do diaľok :-)

      Odstrániť
  6. Nádherný medvídek, podobného jsem dřív také vyšila a jako památka je úžasný. Levandulové sušenky jsem nejedla a to mám na zahradě několik levandulových keříků.
    Pa, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,
      tento motív medvedíka sa mi veľmi páči, mám doma aj plyšovú zbierku :-)
      A čo robíš z levandule? Ja sa ešte chystám na sirup...
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  7. Piękna i słodka metryczka Adko, ślicznie wykończona :)
    Bardzo mi się podoba dodanie materiału w kropeczki i koronki, extra rozwiązanie!Jest cudnie kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, potešila si ma ♥
      Srdečne pozdravujem

      Odstrániť
  8. Wspaniała metryczka Kochana!
    Wiem z doświadczenia, że tego misia bardzo ciężko się wyszywa...więc podziwiam podwójnie.
    Ślicznie oprawiłaś obrazek i obdarowana osoba na pewno pewnie zachwycona! <3
    Uściski zasyłam Kochana :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Kasia,
      thanks for the comment, you made me happy :-)
      Greetings ♥

      Odstrániť
  9. AĎka, tie sušienky sú lahodné aj na oko, určite aj na jazýček! A tá gaštanová bábovka tiež skvelááá! Obdivujem to tvoje pečenie, má to šmrnc! Kubko sa určite potešil darčekom, ale veď si aj zaslúžil, je mimoriadne šikovný. Lego je výborné pre deti, ja som to ani nejako za hračku nepovažovala. A Dominik bude mať v novej izbičke vďaka tebe krásne.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka,
      potešila si ma :-)
      Milujem pečenie, i keď sa to snažím obmedzovať, lebo tuším v poslednej dobe priberám aj z vody :-))) ale naučila som si tak mužíčka, že každý deň presne o 15.00 má koláčik a čajík...
      Kubko sa legu potešil, len keby ho tak rýchlo neskladal...rád skladá podľa návodov.
      Pošlem Ti mailík ohľadne dovolenky, pááá

      Odstrániť
  10. Nie jadłam nigdy lawendowych ciastek, na pewno smakują wyśmienicie :) A haft jest śliczny, będzie wspaniałą pamiątką na lata.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I love lavender cakes :-)
      Thanks for the nice comment.

      Odstrániť