:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



20 februára 2019

Choinka 2/2019

Vitajte!
Ďakujem vám za všetky komentáre k predchádzajúcemu príspevku!

Ako už viete, zapojila som sa do súťaže tu , kde každý mesiac máme za úlohu vyšiť niečo vianočné a následne sú raz mesačne práce pokope zverejnené :-) No nádhera, veď posúďte sami.
Ja som už dlho chcela vyšiť postavičku  Luskáčika a konečne som si na to našla čas.
Tak malá ukážka:









Predvčerom som dostala aj kytičku medvedieho cesnaku, síce len začína rásť, ale na ochutnanie to stačilo :-)


Verím, že si tieto pekné dni aj vy užívate. I keď, vraj sa má zima ešte vrátiť, tak uvidíme.
Pekný deň,
A.

22 komentárov:

  1. Adi, ta výšivka je úžasná! Taková jemná, detailní, moc pěkná!!
    A medvědí česnek...o tom jen slýchávám, u nás téměř neroste. A koukám, že už roste?!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede

    1. Ďakujem Peti!
      Vždy ma potešíš :-)
      Na medvedí cesnak je ešte skoro, ale môj mužíček ho i tak "vyňuchal" v lese. Už sa teším na polievku z medvedieho cesnaku a zapekanú panenku s medvedím cesnakom a prošutom s nokmi, mňam, to robím každý rok :-)))
      Občas ho vidím aj v obchode, ale väčšinou je povädnutý.
      Pekné dni aj tebe

      Odstrániť
  2. Aďko, výšivka se Ti povedla, jsem zvědavá na ty další. :o) Přeji prima sny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      ďalšiu ešte len vyberám :-)
      Pekný deň, pá

      Odstrániť
  3. witam :] Adko piękną zwieszkę wyszykowałaś na zabawę do Kasi , podoba mi się . Pozdrawiam serdecznie :}A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cześć Anna,
      dziękuję za miły komentarz. Cieszę się, że mogłem dołączyć do Kasi.
      Miły dzień

      Odstrániť
  4. Adinko, je překrásný! Moc se ti povedl!
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adka, velmi pekna vysivka... Taketo malickosti vzdy urobia radost. Ci uz pri tvoreni, alebo potom, ked je uz dielko dokoncene... Na cesnak sa uz tesim aj ja... Prichadza jeho cas... Maj sa dobre... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri.
      Každý mesiac mám Vianoce :-) už sa teším, ako ich všetky spolu vyfotím.
      Cesnak mám už ďalší, včera som z neho robila kišš.
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  6. Great embroidery, I like these motifs a lot :)
    And the nutcracker especially.
    I am very happy that you are having fun with us :)
    Hugs :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aďka, výšivka vydarená!
    Ale ten medvedí cesnak ma dostal, veď u nás sa ešte neroztopil ani sneh. Na dvore ho máme ešte kopy, ako sme odhŕňali cestu do garáže.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka.
      Dnes sme boli opäť na snežienkach a medveďom cesnaku, ale na iných mistach, zajtra bude z neho polievka :-)
      Páá

      Odstrániť
  8. To už rastie medvedí cesnak? Takže jar je už blízko...Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja prajem pekné dni. Na prvý cesnak sme boli už pred takmer dvomi týždňami. Ale sú miesta, kde ešte len raší...

      Odstrániť