:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



16 februára 2019

...dnešná prechádzka...

Vitajte!
Ďakujem vám za milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku, každý m potešil :-)

Dnes bolo u nás krásne počasie, 10C ...mám rada, keď sa slnko prediera cez les, všetko vtedy vyzerá inak a krajšie.
Moje milované snežienky, minule ešte neboli. Ale dnes už áno a veľmi ma potešili. Kubík mi z nich nazbieral nádhernú kytičku. 💗









Fenka jazvečíka nás prišla pozrieť aj dnes :-)

Takto mám snežienky v originálnej váze :-)



Keďže stále nemám potrebné bavlnky, pustila som sa do niečoho malého... ale milého.


Aj zajtra sa chystáme na výlet a vy?
Prajem vám pekný víkend,
A.

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Witaj Adka :}Już Wiosnę widać u Ciebie , śliczne przebiśniegi .Ciekawa jestem co to za hafcik powstaje? Pozdrawiam :}A.

      Odstrániť
    2. Dziękuję za drogi kmentarze. Nowy haft będzie ...
      Miły dzień i mówię "cześć".

      Odstrániť
  2. Adinko, no sláva! Včera bylo opravdu krásně a teplo, dnes to vypadá na podobný den! Tak si ho hezky užijte!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aďko, sněženky jsou nádherné, ale tolik, abych měla do vázy jsem nikde neviděla. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      teším sa z nich. Máme také miesta, kde ich rastie tak veľa, že nie kam pomaly stúpiť...
      Pekný nedeľný večer aj tebe, pá

      Odstrániť
  4. Wow! To už naozaj zaváňa jarou! Snežienky milujem :-)
    Aďka, som rada, že si už fit a zas vyšívaš.
    Ale na fotke stále vidieť tie dlhé tiene, kým slniečko výjde vyššie, ešte si počkáme.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka :-)
      Ešte len v piatok mi vyberali stehy, bude sa to hojiť dva mesiace, ale život ide ďalej... a začalo sa mi čoraz viac páčiť vyšívanie :-)))
      Tie tiene som ja s Kubkom a veru máš pravdu. Ale kytička je stále krásna.
      Páá

      Odstrániť
  5. My sme tiež cez víkend vybehli na prechádzku do lesa, v ovzduší už bolo cítiť jar, ale snežienky zatiaľ u nás nevidieť. Prajem pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Adka, snezienky su uz naozajstnou predzvestou jari ... Snezienkove lesy vam trochu aj zavidim, u nas su len v zahradkach a na tie si este pockam... Len male listocky im vykukuju... Maj sa dobre, pekne slnecne dni prajem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      máme viacej lesov, kde rastú :-) Sú krásne, také nežné.
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  7. Adi, tolik sněženek pohromadě jsem snad ještě neviděla! :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wiosna w pełni :)
    Bardzo Ci zazdroszczę bo u nas jeszcze zimno !
    Czekam na Twój hafcik :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť