:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



15 septembra 2020

🍓🍓 časť 2.

Vitajte!
Ďakujem za krásne komentáre k predchádzajúcemu príspevku!!!

Dnes vám ukážem pokrok na jahodovej výšivke, teda spred dvoch dní :-)
Zatiaľ sa mi vyšíva veľmi dobre, prvá strana zo šestich je hotová.


Upiekla som aj výbornú "bezlepkovú punčovú roládu", pri ktorej mi pomáhal Kubko (sám urobil cestá). Bola veľmi dlhá a na transport nepoužiteľná, tak som ju  rozrezala na dve menšie. ☺



A ešte jedna bábovka Margot na návštevu k našej milej Marike 💕 Je to sestra môjho svokra a má 78 rokov, tak už veľmi nepečie... potešila sa.


Rastú aj huby, tu je dôkaz. Samé hríby dubové...


Alexíka mám momentálne pri nohách :-)))


Prajem pekný sviatočný deň!
A.

24 komentárov:

  1. Love your stitching .
    Your cakes look so yummy to.
    Enjoy your week.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To bude krásna výšivka, tak mnoho času prajem :)
    Tá roláda vyzerá božsky, Kubko je šikovný. Tetuška sa určite bábovke poteila, lebo je skvostná na pohľad.
    Posielam pekný pozdrav, pápa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Kubko rád pečie a pomáha mi v kuchyni.
      Pozdravujem a prajem pekný deň

      Odstrániť
  3. Haft zapowiada się pięknie. Pysznie wygląda to ciasto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adinko, roláda i bábovka vypadají jako od profi cukrářky! Výšivka se rýsuje parádně, jsi pilná!
    Na houby jsme se ještě nedostali, ale doufám, že to brzo vyjde.
    Moc zdravím tebe a hladím Alexe. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem krásne.
      Včera sme boli na hubách, priniesli sme plný košík bedlí vysokých a za tašku hríbov dubových a to sme do lesa vliezli poobede...a je dosť sucho, mohlo by popršať...
      Ďakujem aj za Alexíka, aj my pozdravujeme, pá

      Odstrániť
  5. Ta roláda vypadá úžasně, musela být chuťově výborná! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďko, ty sladkosti jsou k nakousnutí, hned bych si kousek dala. Výšivka bude nádherná, jsi šikovná a trpělivá.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Dáši,
      výšivka bude celkom veľká, ale baví ma, len ešte popri tom vyšívam na Choinku a ahoj september :-)
      Krásny víkend aj Tebe, pá

      Odstrániť
  7. Obdivujem ženy čo pečú. Ako ja mám deti ale málo čo pečiem. Vôbec k tomu nemám cit.

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ja pečiem od tipujem 12 rokov :-) a kedysi som piekla každý deň, teraz trošku menej...
      Možno časom vás to bude baviť a prídete tomu na chuť.

      Odstrániť
  8. Aďka, výšivka je super! Ja by som takto z čb papiera vyšívať nemohla. Si šikula, vo všetkom, čo chytíš do rúk, roláda je priam excelentná!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka,
      ja som zvyknutá na čierno-biele predlohy, mám ich radšej, ako farebné...
      Roláda bola namiesto 🎂
      a potešila 😀🥰😉
      Páá

      Odstrániť
  9. To duży haft ale truskawki bedą piekne, a ciasto ! ślinka leci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for the funny comment :-) I love strawberries.
      Hugs

      Odstrániť
  10. Adi ta roláda... Chjo já bych mlsala 😊
    Tvá výšivka se rýsuje nádherně a pomocníka u nohou bych nejraději pomazlila. Přeji ti nádherné dny šikulko. Z💙

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zdenka,
      potešila si ma :-)
      Pomocník je väčšinou pri mne a pomáha mi 😊samozrejme, že "ho" musím občas poškrabkať...
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  11. Rolada i bábovka vypadají moc chutně. :) Hned bych si dala, na houby chodíme také, celkem ta úroda je příjemná po dlouhé době.
    somethingbykate .

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nie wiem co bardziej mi się podoba, czy to pyszne ciasto czy ten śliczny haft, który powstaje :D
    Wszystko wygląda pięknie.
    Smacznego Kochana.
    Uściski ślę :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť