:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



05 januára 2020

Rekapitulácia Choinky 2019



Vitajte!

Konečne som doma a tak môžem zverejniť rekapituláciu projektu u Kasii , ktorej som sa zúčastňovala každý mesiac roku 2019. A musím povedať, že ma to veľmi bavilo :-) 
A preto som sa do projektu prihlásila i tento rok 😸
Tu je rekapitulácia Choinky 2019
Tu je rekapitulácia mojich prác:





















Január 2019


























Február 2019



















Marec 2019
























Apríl 2019

















Máj 2019























Jún 2019



Júl 2019





August 2019



September 2019



Október 2019





November 2019



December 2019







Ďakujem, že ste zavítali až sem :-)
Vždy ma sprevádza aj môj štvornohý pomocník, preto som pridala občas i jeho.
Srdečne vás pozdravujem. A zajtra môžu prísť traja králi ...
A.

18 komentárov:

  1. Krása, pokochala som sa!
    Som rada, že pokračuješ aj tento rok.
    Pekný deň♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová...
      Zvažovala som, či do toho ísť, ale pokiaľ ešte môžem vyšývať, tak prečo nie :-)
      Pekný trojkráľovi deň a všetko dobré v Novom roku, pá

      Odstrániť
  2. Piękne świąteczne prace :) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Que bonitos bordados navieños y que precioso tu perro.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aďka, prekrásne práce! Asi od teba odkukám nápad na zdobenie sviečok, moc sa mi to páči a sviečky sú aj dobrým darčekom a takto vlastnoručne prizdobené nemajú chybu.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka.
      Kľudne sa inšpiruj, mne sa viac páčia, keď ich dotvorím aj stuhou, pár ich bolo aj bez nej. Som zvedavá na tie Tvoje.
      Pááá

      Odstrániť
  5. Beautiful stitching , Love the candles I must make some of these for gifts .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your kind comment and send greetings :-)

      Odstrániť
  6. Jedním slovem nádhera! Přeji Ti mnoho křížků a tvořivých nápadů v tomto roce. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoj milý komentár, potešil ma.
      Aj tebe všetko dobré, pá

      Odstrániť
  7. Hi! I really like this post, your blog is great! <33
    I follow you and invite you to myself
    https://milentry-blog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pekná tvorba a ten štvornohý model k tomu!! super :D
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne.
      Štvornohý model je môj verný spoločník Alexík :-)
      Pekný večer!

      Odstrániť
  9. Kochana Ad'ko😘
    Bardzo Ci dziękuję za udział w mojej zabawie i serdecznie gratuluję ukończenia zabawy z kompletem prac🌹🥰
    Wszystko co stworzyłaś przez ten rok, jest piękne i mam nadzieję, że będziesz z nami w tym nowym 2020 roku😁
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia z Polski💓😘
    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Kasia,
      thank you for a nice project, I would like to attend this year :-)
      Best regards 🌹

      Odstrániť