:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



17 marca 2021

Gaštanový cheescake

Vitajte!

Ďakujem za všetky vaše komentáre k predchádzajúcemu príspevku, potešili, povzbudili, zahriali pri 💜 ...

Dnes vám ponúkam recept na "gaštanový čískejk", ktorý som včera piekla manželovi k jeho 44. narodeninám. A musím povedať, že dnes je ešte chutnejší a výraznejší ako včera ☺ Nie je náročný na prípravu, nám chutí a keďže ho tu na svojom blogu nemám, musím to napraviť. Možno niekoho aj inširujem...


GAŠTANOVÝ 🎂

Korpus:

200g kakaových sušienok (alebo maslových a 2PL kakaa)

90g masla


Náplň:

500g mascarpone

1 tvaroh vo vaničke

300ml kyslej hustej smotany

4 celé vajcia

100g práškového cukru (alebo podľa chuti)

1 vanilkový cukor

1PL rumu 

250g gaštanového pyré v kocke

1KL kukuričného škrobu


POSTUP:

Sušienky rozmrvíme, zmiešame s maslom a natlačíme do väčšej formy aj na boky a pečieme pri  180C cca 8 minút.

Ručným šľahačom vymiešame všetky suroviny do náplne na hladký krém... Nalejeme na vychladnutý sušienkový základ a pečieme cca 70 minút, po upečení by sa mal ešte v strede triasť :-)

Rúru vypneme, dvierka otvoríme a čískejk v nej necháme asi hodinku vychladnúť. Klesne...

Odložíme ho do chladničky na min. 6 hodín, najlepšie na celú noc. Zdobíme podľa chuti a preferencií a už nám nič nebráni v podávaní. Ja som ho dozdobila tekutou horkou čokoládou, guľkami z gaštanového pyré, jahodami sušenými mrazom a hoblinami čokolády...

Dobrú chuť!







Ak som vám narobila chute, ešte máme, rada ponúknem
😊.

Nabudúce vám ukážem pokrok na celoročnej výšivke.


Pekný deň, nech sa vám darí,

A.

32 komentárov:

  1. Wygląda pysznie i na pewno tak smakuje. Miłego wieczoru:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wygląda pięknie i bardzo apetycznie!
    Dziękuję za przepis:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adinko, dala bych si, upekla bych, ale kaštanové pyré kupuji jen v Marks and Spencer a prodejny jsou teď zavřené...Netuším, jestli ho mají i jinde...
    Děkuji za recept, manželovi přeji všechno dobré a vám všem hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      odovzdám 🤭
      U nala majú gaštanové pyré v každých potravinách, aj úplne maličkých, tak možno aj u vás...
      Pekné dni aj k vám 🌷🌺🌷

      Odstrániť
  4. Všetko najlepšie k narodeninám! Krásne si ho vyzdobila.
    Vďaka za recept. Príjemné dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda teraz vidím toľko nápadou na super tortu a ja nemozem! :( ale ked moj post zkonci rada vyzkusam :D dakujem za recept!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.
      Obdivujem Tvoju silnú voľu držat´ post...to ja nezvládam.
      🎈🎈🎈

      Odstrániť
  6. Apetyczny wpis :) Ciasto wygląd bardzo smakowicie! Pozdrawiam.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prajem Jurkovi všetko najlepšie k narodeninám!
    Hneď by som išla na jeden kúsok, škoda len, že nie ste bližšie 😊
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka,
      odovzdala som, ďakuje a pozdravuje Ťa🌹
      Pááá

      Odstrániť
  8. Ooooo, to vypadá úžasně! Obávám se, že bych si na to asi sama netroufla a už vůbec bych to takto nádherně nedozdobila. Máš zlaté ručičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zvládla, to mi ver 😉
      Pekné dni 🌼🌼🌼

      Odstrániť
  9. OCh vyzerá velmi chutne. Gaštanové som doma ešte nič neskušala, ale jedna som už a chutia užasne.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten vypadá krásně! :) Určitě musí i chutnat skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chutil výborne, vlastne ani neviem, či som jedka cheescake, ktory by mi nechutil... 😉
      🌷🌼🌷

      Odstrániť
  11. Vypadá dokonale a určitě ještě lépe chutná - mňam! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bože, tak ten vypadá dokonale!! Hned bych jeden kousek smlsla! :D dneska mě pěkně honí mlsná.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😻
      Žiaľ, už nie je, ale malme roládu...
      Pekné dni 🌹🌺🌹

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. Nie, tie robí moj 9 rocny syn za mojej malej asistencie. Pečiem cca 27 rokov... ale netvrdím, že aj nepečené nie sú dobré 🙃

      Odstrániť
  14. S kaštanovým pyré jsem už viděla spoustu receptů, ale nikdy jsem ho v žádném obchodě neviděla :/ Zdobení se Ti moc povedlo! Určitě byl manžel nadšený :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne, má rád sladké a pečiem každý druhý deň, a aj zdravšie verzie... Gašranové pyré máme radi aj nastrúhané v pohári, na to šľahačka a čokoláda 👍👍👍

      Odstrániť
  15. No to mi ale narobiłaś ochoty na sernik:)))

    OdpovedaťOdstrániť