:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



22 marca 2021

☀ 3/2021

 Vitajte!

Ďakujem za komentáre k predchádzajúcemu príspevku, potešili ma ❤

Blíži sa koniec marca a tak vám rada predstavím tretiu časť mojej celoročnej SAL. Vyšívala som dva týždne ... farby sa prelínajú, o to je to zložitejšie. Ale už je z výšivky aspoň trochu jasné, čo na nej je / bude :-)

Celá výšivka. 


A aby to nebolo len o xxxxx, včera som upiekla aj túto kakaovú roládu (bez múky) plnenú tvarohom s citrusmi a domácou slivkovou nuttelou 😉. Mám rada rolády, mala by som ich piecť častejšie... a vy???


Prajem vám krásny jarný deň! U nás včera celý deň snežilo, dnes svieti slnko.

A.

20 komentárov:

  1. Jej, krásne vyšívaš! Je neuveritelne ako tam maš tie stieny a zaroven jakmer zo dvoch farieb! Veľmi sa mi to páči <3 Mňam, milujem rolády alevelmi mi nechutia citrusove... pekny prispevok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, potešila si ma 😘
      Ja mám rada asi všetky rolády...
      Pekné dni 🌞

      Odstrániť
  2. Ty si moc šikovná. Mne takéto ručné práce moc nejdú. Uh a tá roláda vyzerá dokonalo. Ja mám rolády moc rada:)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a určite zvládneš nejaké ručné práce, je to len o praxi 😉

      Odstrániť
  3. Adi, na výšivku jsem zvědavá, kdopak to asi bude? A roládka vypadá chutně, hned bych si dala, mňam.
    Adi, a co Alexík? Jak je mu?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti,
      Alexík je lepšie, ale do povodného stavu by mu oči dala len operácia... takže celodenné ošetrovanie pokračuje 😁
      Maj sa krásne 🌷

      Odstrániť
  4. Adinko, výšivka musí být velmi náročná, to prolínání dává asi hodně zabrat... Ale bude to krása!
    A roláda - dlouho jsem žádnou nepekla, musím to napravit.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      potešila si ma, tak ako vždy... beriem to ako výzvu 😉
      Pekné dni, pá 🌻

      Odstrániť
  5. Slivkovú nutelu mám najradšej, hneď by som si dala, roládu som nepiekla dlho veľmi dlho :-)
    Pekný týždeň

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďka, výšivka je veľmi náročná, aspoň pre mňa to prelínanie veľmi podobných odtieňov nie je. Ale výsledok bude určite nádherný, už sa teším, aj keď viem, že to máš SAL celoročnú, tak to potrvá dlhšie, o to však víťaznejšie!
    Roládka ako všetko od teba - luxus! Pre mňa toto moc nie je, ale občas jeden kúsok to by som si dala :-) Už nech sa vrátime do starých koľají a môžem si ísť do cukrárne sadnúť na kafe a jeden taký podobný :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      keby si bližšie, nepotrebuješ navštevovať cukrárne 🙃 A výšivku mám celoročnú, bavilo ma to tak minuký rok, preto aj tento...
      Pá 🌻

      Odstrániť
  7. Love your SAL, looking so pretty.
    Yummy roll.
    Enjoy your day.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Aďko, roláda vypadá a jistě i chutná skvěle. O víkendu jsem pekla, takový pomerančový cake s tvarohem. Přeji krásné dny. papa ☺♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Eri,
      ďakujem za milý komentár. Určite aj Tvoj cake bol vynikajúci 👍
      U nás doma musí mať manžel každý deň koláčik 😉
      Pekné dni, pá 🌷🌷🌷

      Odstrániť
  9. Roláda vypadá opravdu lákavě, o víkendu zase budu muset něco upéct. :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Śliczny haft powstaje a rolada wygląda przepysznie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovedaťOdstrániť