:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



03 mája 2019

... ocenenie a margot bábovka...

Vitajte!
Ani by som neverila, že vás huby tak zaujmú, u nás doma ich máme naozaj často a rôzne. 
O mnohých ani netušíte :-))) Ďakujem za milé komentáre.

A teraz k nadpisu príspevku. Ako už dobre viete, každý mesiac sa zúčastňujem svojou vianočnou výšivkou u Kasii Choinka tu. 
Za mesiac apríl sa moja výšivka páčila najviac a ja sa z toho nesmierne teším, nájdete ma pod číslom 39 zo zúčastnených 59. Ďakujem, potešili ste ma a teším sa z 1. miesta ... 

Chcela som fotiť púpavy, ale môj pomocník mal na to iný názor... všetko treba skontrolovať 😜😜😜
  

Bábovka. Rada pečiem bábovky a tak keď mal môj manžel stretnutie "Otváranie lesa", vždy niečo dobré prinesie a tentokrát to bola Margot bábovka. Ak máte chuť si ju upiecť aj vy, tu je recept:

MARGOT BÁBOVKA

Potrebujeme:

4 vajcia
1 vanilkový cukor
4PL práškového cukru
250ml plnotučného mlieka
150 ml oleja
375ml polohrubej múky (recept je hrnčekový, preto ml)
1 prášok do pečiva
2 veľké tyčinky Margot
1PL rumu

POSTUP:

Vajcia ušľaháme s cukrom a vanilkovým cukrom do nadýchanej peny. Za stáleho miešanie prilievame olej, mlieko, preosiatu múku a prášok do pečiva. Nakoniec už len ručne zamiešame nahrubo nastrúhané čokolády a rum.
Formu na bábovku vymastíme a vysypeme kokosom, nalejeme cesto a pečieme pri 170C° cca 50 minút. Pre istotu urobte test špajdľou.
Na záver bábovku môžete poliať čokoládou alebo ju len pocukrovať.
Dobrú chuť!






Môj dnešný čaj bol prvýkrát v tomto roku z Bazy čiernej. Čoskoro sa chystám na limonádu i sirup z bazy...

Prajem vám pekný večer a celý víkend!
A.

24 komentárov:

  1. Adi, moc gratuluji, jsi šikulka, ty tvé výšivky nemají chybu! Já bych nevyšila asi nic. Šít, plést vyšívat a háčkovat neumím....
    Bábovku s Margot tyčinkou jsem jednou chutnala a byla báječná, díky za recept, tu vyzkouším upéct.
    A u vás už kvete bez? U nás nic, ještě si na něj budu muset počkat....
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka,
      vždy ma svojim komentárom potešíš :-)
      Bábovka je výborná, i keď túto som ja nenakrojila, mne sa ušla len jedna mini bábovka, tá na fotke nie je.
      Veru tak, u nás už kvitne baza, mám rada jej chuť a vôňu a čaj bol výborný.
      Pekné dni aj Tebe!

      Odstrániť
  2. Adinko, moc gratuluji! Tvé výšivky jsou krásné a ocenění si nepochybně zaslouží!
    Tuhle bábovku mám někde napsanou, asi je čas ji vyzkoušet, děkuji za připomenutí, vypadá moc hezky.
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka zo ♥
      Určite vám bude bábovka chutiť, nie je to žiadna "dusivka" suchá.
      Pekný víkend aj Tebe, pá

      Odstrániť
  3. Aďka, prajem krásny víkend a gratulujem k oceneniu♥ Tvoje výšivky sú roztomilé! Aj my máme radi šťavu a sirup z bazy. Raz som aj vyprážala kvety v cestíčku, ale úspech to nemalo :-)
    Pápa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anka, ďakujem krásne ♥
      Rada vyšívam, je to môj relax a zábava v jednom :)
      Bazu som raz vyprážala aj ja, nám chutila, ja som po vložení bazy do cestíčka a následne do oleja odstrihla tie všetky stonky a nemalo to chybu. Ale sto ľudí, sto chutí...
      Pekný víkend prajem.

      Odstrániť
  4. Mniamm !!! Smakowicie wygląda Twoja babka :}
    Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę!
    Ania .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your nice comment ♥
      Nice weekend

      Odstrániť
  5. Kolejne pyszności nam zaserwowałaś aż ślinka cieknie :)
    Kusisz wspaniale...
    Uściski Kochana:)
    K

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Your cake looks very good and artistic, in a Jackson Pollock style with its dripping icing! I wish you a nice week, Ad'ka!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oooo, tak gratulujem k prvému miestu ... ani sa mu nedivím, výšivka je veľmi pekná ... :) A bábovka tie ž nabáda k vyskúšaniu ... Určite ju upečiem, manžel má rád na raňajky ... :) Aďka, maj sa fajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri.
      Bábovka je naozaj výborná, rada pečiem bábovky :-) celkovo rada pečiem. Budem rada, keď ju vyskúšaš.
      Pekné dni

      Odstrániť
  8. Gratuluji!
    Tento recept je skvělý, dělám ho na plech jako řezy a mizí závratně rychle :-) Bez u nás ještě nekvete, ale až přijde jeho čas, bude sirupů a limonád plno. Už se těším. Hezké dny přeji! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.
      Ako rmargot rezy som ich ešte neskúšala...
      Z bazy zatiaľ "čajíčkujem" a chystám sa na ostatné dobroty :-)
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  9. Parece ser delicioso. Feliz semana.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aďka, srdečne ti gratulujem k úspechu :D Tiež vyskúšam tento recept, vyzerá lákavo :D Pekný deň prajem
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika
      a prajem všetko najlepšie k dnešným meninám!!!
      Pekný deň

      Odstrániť
  11. Verím, že na skvelo vyzerajúcej bábovke si všetci pochutili. Zapisujem recept. Prajem pekný týždeň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a tiež prajem všetko najlepšie!!!
      Pekné dni

      Odstrániť