:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



01 februára 2017

TUSAL 2017

S oneskorením jedného dňa pridávam svoj TUSAL za mesiac január:
TUSAL 1/2017
Chodím na rehabilitácie, tak som spichla pár malých drobností na pamiatku :-)
Ich habe ein paar kleine Schmuckstücke in Erinnerung genäht :-)
A podľa inšpirácie Danky pridávam niekoľko prác vytvorených v mesiaci január...
aspoň si trošku zaspomínam. :-)
Meine Arbeit in den letzten Jahren für den Monat Januar... inspirierte Danka :-)
Pomarančový džem s grepom 1/2012
Pohľadnica technikou  FONALGRAFIKA 1/2016
Ďakujem za všetky milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku! Veľmi sa z nich teším.
Prajem vám krásny zvyšok týždňa. 

Vielen Dank für die lieben Kommentare zum letzten Eintrag! Ich habe mich sehr gefreut.
Ich wünsche Euch einen schöne Rest Woche,
Eure Aďka

23 komentárov:

  1. Ad' ka all of your works are so lovely! I simply love your heart-shaped little ornaments ♥♥♥
    All the best
    Nurdan

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nurdan,
      Thank you very much for your kind words ♥♥♥...
      With love,
      A.

      Odstrániť
  2. Aďka, dobre, že si sa pridala so spomienkami na vlaňajší január, takto vo dvojici to lepšie vydržíme do konca roka, lebo vlani sa mi to nepodarilo hneď vo februári :-(
    Musím vyskúšať ten džem, ja som zatiaľ robila len pomarančový a mal úspech, s grepom by mi urťite chutil. Ja som do neho dávala aj šupky pomaranča, mala som recept z Anglicka a deti mi povedali, že aj v USA robia so šupkami. Dávajú džemu takú trocha horkastú chuť a tú ja mám rada :-)
    Je mi ľúto, že si na tom tak, že si sa dopracovala až na rehabilitácie, už len dúfať, že ti pomôžu!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      som rada, že si aspoň takto môžem zaspomínať na svoju predošlú prácu a tiež popozerať tú Tvoju :-)
      Džem je výborný, myslím, že aj do tohto išla aj kôra, ale už je to dávno, čo som ho robila. Mám rada nezvyčajné, nevšedné džemy...
      Dnes mám poslednú rehabilitáciu, potom idem na kontrolu, tak uvidím, čo povedia pani doktorka :-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. All your creations are very sweet:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Schöne Sachen hast du gefertigt. Mir gefallen vor allem die zwei Herzen. Und die Orangenmarmelade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hallo Brigitte,
      vielen Dank für IDeine freundlichen Worte :-)
      Die Orangemarmelade war mit Grapefruid, sehr lecker.
      LG,
      A.

      Odstrániť
  5. Moc hezké zakončení prvního letošního měsíce.
    Adinko, přeji hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Liebe Ad'ka, ooooh, ihr habt ja noch viel Schnee, hier ist er fast weg, aber sehr kalt ist es wieder geworden.
    Deine schönen Fotos gefallen mir alle sehr gut, die Herzen ganz besonders, aber die Orangenmarmelade mit Sternanis, mmmmhhhhh!!!!
    Viele liebe Grüße an dich, deine Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Jutta,
      danke sehr, das Du geguckt hast :-)
      Die Orangemarmelade war lecker, muss ich noch kochen.
      Macht´s gut,
      A.

      Odstrániť
  7. la marmellata di arance è la mia preferita e che belli i cuori!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne srdiecka ... No a sovicka, ta je uplne uzasna ... Adka, dufam ze ti je uz lepsie .. Prajem ti pekne dni .... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      ďakujem krásne za návštevu a pochvalu :-)
      Zatiaľ mi ne je lepšie, ale verím, že bude.
      Pekné slnečné dni aj Tebe, páá

      Odstrániť
  9. Aďka krásne dielka, všetky, ale hlavne ma oslovili šnuptichláče :-) Prosím ťa vysvetli mi výraz tusal, z toho som jeleň. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Heli,
      ďakujem za návštevu a milý komentár. Aj ja mám rada tieto obaly na vreckovky a rada ich aj darujem :-)

      TUSAL sú začiatočné písmená z "Totally Useless Stitch A Long".
      Nádobe s nitkami hovoria všetky anglicky hovoriace blogerky TUSAL. Ukladajú sa do nej všetky zvyšky bavlniek pri vyšívani, každý mesiac sa zverejní a my sa ním "pýšime", koľko sme toho už povyšívali za ten onen mesiac :-)

      Odstrániť
    2. Aďka ďakujem za vysvetlenie. Tie nádobky som videla, ale unikal mi význam. Papa

      Odstrániť
  10. To je ale krásy!Sovička je úžasná.Pohodové jarní dny přeji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za správu a prajem tiež krásne jarné dni plné slniečka!
      A.

      Odstrániť