:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



14 novembra 2017

Čo sme ochutnali v októbri :-)

Október, veľmi rýchlo utiekol a ja by som vám rada predstavila novinky a iné dobroty, ktoré sme v minulom mesiaci ochutnali :-).
Na tento príspevok sa chystám už dlhšie, inšpiráciu som čerpala z iných blogov 💓, kde sa mi to veľmi páčilo. A tiež sa rada nechám inšpirovať niečím dobrým...
Rogusa Noir 70%  Balenie: 100g Výrobca: Švajčiarsko Cena 4,99E
Horká čokoláda s mäkkou horkou náplňou a celými lieskovými orieškami. Najlepšia čokoláda, akú sme mali v poslednej dobe.  úplne sa rozplýva na jazyku. Odporúčam.  10/10

Lipton zelený čaj s jahodovým cupcake Balenie 20ks 32g : Výrobca: ? 
Cena: 1,69E
Najradšej mám zelené čaje a tento je výborný, keď nestíham prípravu sypaného čaju, siahnem vždy po tomto.  09  /10

Aptonia prírodná mandľová tyčinka pre športovcov Balenie: 5x25g Výrobca: Francúzsko Cena: 3,99E
Výborný tyčinka, dodá energiu pri športe, bez pridaného cukru, chutí nielen nám, ale aj Kubkovi.
8/10


Alesto Cranberies sušené brusnice Balenie: Výrobca: USA Cena: cca 1,69E
Sú to tie najmäkšie brusnice, aké som mala, sú chutné, veľké, jemne kyselkavé a príjemné. Rada ich používam aj namiesto hrozienok do koláčov.
8/10

NaturGreen Agávový sirup Balenie: Výrobca: Cena: 4,99E
Je sladký, ale redší ako med, dlho som ho chcela vyskúšať, lebo je vraj aj veľmi zdravý, ale popravde, med mi chutí viac :-)
5/10

Caffarel mliečna čokoláda s kúskami lieskových orieškov Balenie: 100g Výrobca: Taliansko Cena: 2,99E
Čokoláda je jemná, krásne sa rozplýva na jazyku, oriešky sú nadrobno posekané. Kto má rád mliečnu čokoládu, určite si príde na svoje. 9/10

Dr.Oetker vanilková pasta Bourbon Balenie: 100g Výrobca: neuvedený 
Cena: 4,99E
Vanilková pasta vyrobená z  pomletých vanilkových luskov, prekvapila ma svojou intenzitou. Mňam.
9/10

Pai Mu Tan sypaný biely čaj Balenie: 50g Výrobca: ? Cena: 4,50E
V preklade Biela pivónia. Biely, veľmi jemný čínsky čaj s ľahko orieškovou chuťou.  Kupujem si ho stále dookola, má veľmi príjemnú chuť. 9/10

Bellarom mliečna čokoláda s lieskovcami Balenie: 200g Výrobca: Nemecko Cena: 1,69E
Klasická mliečna čokoláda s orieškami, mne v nej prekážala dochuť niečoho mliečneho, preto sa obetoval manželík :-)
4/10

Prírodný med z kvetu rozmarína Balenie: 450g Výrobca: Španielsko 
Cena: 7,99E
Dlho som ho zháňala, až sa podarilo. Med je hustý, jemne žltej farby a príjemnej, ovocno-kvetinovej chuti. 
Rozmarín obsahuje bielkoviny, sacharidy, vlákninu, tuk, železo, horčík, vápnik, fosfor, draslík, zinok, meď, sodík, mangán, selén, omega 3, omega 6, vitamíny A, B, C, kyselinu listovú a kyselinu pantoténovú.
Dodáva energiu pri celkovej vyčerpanosti a pomáha pri zápalových ochoreniach.  Najbližšie sa chystám na levanduľový alebo citrónový med.
10/10

Z tohto balíčka u mňa vedie rozmarínový med a horká čokoláda.

A tu je druhá časť:
Groksi  Balenie: 90g Výrobca: Taliansko Cena 1,99 v akcii
Parmezánové čipsy, kto má rád tento syr, určite si pochutí. Výborné, chrumkavé, syrové chipsy pečené v drevenej peci, žiadna múka, ani zahusťovadlá. Mám aj inú verziu, o tom nabudúce.
9/10

Papagena vaflové guličky kokos a arašidy Balenie? Výrobca? Cena: 1,99E
Bonboniéra zložená s chrumkavých guličiek s kokosom alebo arašidmi, mne chutili obe príchute, dala by som na ne aj čokoládu :-)
7/10

Rajo smotanový jogurt Mäta a čokoláda limitovaná edícia Balenie: 145g Výrobca: Slovensko Cena: 0,59E
Tuk v sušine 10%. Mám rada túto sériu jogurtov od Raja, najradšej karamelový a jahodový. Toto je limitka, tak som naň bola zvedavá. Jogurt je stredne hustý, ale výborný, pripomína mi chuť tých mätových čokoládiek, príjemne ma prekvapil.
9/10 

Rajo Active protein jogurt jahodová príchuť Balenie:? Výrobca: Slovensko Cena: 0,79E
Proteínový jogurt  - u mňa veľké sklamanie, dokonca som ho nemohla ani dojesť...to sa mi stalo doteraz iba pri jednom jogurte. Má chuť, akoby bol dohusťovaný múkou, je umelý, bez chute, riedky.
0/10

Dexi Chrumkavé čokoládové vankúšiky Gluten free  Balenie: 150g Výrobca: Rumunsko Cena: 1,50E
Tieto vankúšiky do jogurtu alebo len tak sú skvelou voľbou, keď máte chuť na niečo sladké, je ťažké ich prestať jesť, sú chrumkavé, čokoládové, jemné, nie veľmi sladké, obohatené o vitamíny a minerály... Mám ich aj v klasickej verzii a rôzne príchute, tak niekedy nabudúce.  
8/10 

Dupetky Balenie 80g: Výrobca v EÚ: Cena: 0,69E
Výborné, chrumkavé kolieska, pečené v rúre, trošku mi pripomínajú praclíky, ale tieto sú tenké. Sú v príchutiach biely a čierny sezam alebo morská soľ. Je to novinka na trhu a mňa úplne dostali, neviem ich prestať jesť :-) a verím, že u vás to bude podobne.
10/10

Jupi Koktejl sirup melónové mochito Balenie: 500ml Výrobca: Cena: 1,99E
Po dlhej dobe som kúpila sirup, nenadchol ma, ale ani úplne nesklamal, taký stred. Prevláda v ňom chuť mäty ale cítiť aj melón, na leto fajn osvieženie niekde k vode...
5/10

100% tekvicový olej Balenie: 250ml, Výrobca: Rakúsko Cena: 9,99E
Najlepší tekvicový olej, aký som doteraz mala, má výbornú chuť. Pridávam ho do jedál, ale jeme ho aj len s čerstvým chlebíkom a tekvicovými semiačkami. 
10/10 

Banana Joe banánové chipsy so sladkým chilli Balenie: 50g Výrobca: Thajsko Distribúcia: u nás v Dunajskej Lužnej, Cena: 1,99E
Tieto chipsy sú vlastne ručne nakrájané banány na spôsob chipsov a s chilly korením. Vynikajúce, nevšedné, zdravšie ako bežné chipsy, chrumkavé, bez lepku a konzervačných látok. 
9/10 

Z tejto ponuky ma najviac oslovil olej, dupetky a chipsy.
Snáď vás inšpirujem ku skúšaniu nových chutí a budem rada, ak mi dáte vedieť.

A tu je moja nová výšivka. Vedeli ste, že dnes, t.j. 14.11. je deň diabetu?

Prajem vám pekný večer!
A.

10 komentárov:

  1. Viem, Aďka, hovorili ráno v rádiu :-)
    Ale tých dobrôtok bolo akosi priveľa, to u nás nezvládame :-)
    Ale niektoré by som vyskúšala s radosťou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka, že si sa prečítala až sem :-)
      No, bolo ich dosť a to som ani všetky nedala...radi skúšame nové a nepoznané.
      Pá, pekný večer

      Odstrániť
  2. Adinko, děkuji za tvé zkušenosti. Čokoládu mám, ještě neotevřenou a tak si mě navnadila. Zajímavá je ta vanilková pasta a dýňový olej zbožňuju.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      verím, že Ti bude čokoláda chutiť :-) ak je to tá horká.
      U nás v obchodoch majú už len túto vanilkovú pastu, ze z mletých 10 luskov, pôvodne som si kupovala vanilku vo fľaštičke, ale zľahla sa po nej zem... ale táto je lepšia a sladučká.
      Pekné dni aj Tebe, pá
      A.

      Odstrániť
  3. Adi moc děkuji za inspiraci,některé dobroty bych ráda zkusila.Krásný a pohodový večer přeji:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vierka,
      teším sa, že som aspoň niekoho mohla inšpirovať.
      Ďakujem krásne, aj vám pekný večer,
      A.

      Odstrániť
  4. Milá Aďko, moc děkuji za návštěvu a milá slova u mne na blogu. Koukám, že také krásně vyšíváš, to moc chválím. Určitě se ještě přijdu kouknout.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ježurka,
      a vítam Ťa u mňa :-)
      Rada chodím k Tebe, i keď často nezanechávam odkaz...
      Prajem peknú nedeľu,
      A.

      Odstrániť
  5. Aďka a Raguzu karamelovú si skúšala ? Raz mi ju doniesla kamoška zo Švajčiarska, ale objavila som ju aj u nás v Delikates obchodoch. Je fantastická. Horkú čoko nemám rada, takže som ju neskúšala, ale aj mliečna je fantastická, určite bude aj horká. Krásny deň prajem Zita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, videla som ju, dokonca je aj karamelová, obe som ešte nemala, asi nabudúce ochutnám aj tieto. Práveže táto horká čokoláda je jemná a lahodná, myslím, že by Ti mohla chutiť :-)
      Pekný dník aj Tebe a ďakujem za návštevu.
      A.

      Odstrániť