:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



05 apríla 2019

DIY na veľkonočnú "lízanku"

Vitajte u mňa!

Magnólia a japonská čerešňa na dvore rehabilitačného centra u nás v DL, kam chodím s Kubkom cvičiť

Momentálne ale "fičím" na veľkonočnom vyšívaní a tak som sa rozhodla ukázať vám postup pri mojom tvorení. Nie je to nič zložité a najviac času vám určite zaberie vyšitie obrázka. Tak poďme na to.

Potrebujeme:

- výšivku
- kartón
- hrubší vatelín
- lepidlo (prípadne aj lepiacu pištoľ)
- špajdľu
- obojstranne lepiacu pásku
- filc
- washi páska
- ozdoby ako stuhu, hadovku, kvietok, korálku a pod.

POSTUP:

Z kartónu si vystrihneme kruh, na ktorý nalepíme vatelín. Z druhej strany nalepíme dookola obojstranne lepiacu pásku a výšivku priložíme na stranu z vatelínom a z druhej strany ju po okrajoch natiahnutú prilepíme. Dookola nalepíme hadovku a na stred špajdľu. Na záver prilepíme kruh z filcu zo strany špajdli a môžeme ozdobiť aj špajdľu washi páskou. 
HOTOVO

Predlohu mám z Pinterestu

















Tento týždeň bol môj manžel pár dní vo Švajčiarsku a tak nesmeli chýbať darčeky :-) Syr som zabudla odfotiť.

A ich peniaze sa mi veru páčia, tu je zostatok.

A tu je CHOINKA, ktorej sa zúčastňujem každý mesiac. Sú tam krásne práce z rôznych kútov sveta.

Ak ste sa dočítali až sem, gratulujem, sme na konci. Ďakujem vám za váš čas a milé komentáre, ktoré mi zanechávate. Vždy ma potešia.

Prajem vám krásny víkend,
A.

26 komentárov:

  1. è bellissimo! Grazie per il tutorial

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďko, velikonoční dekorace je opravdu nádherná a skvěle propracovaná. Konečný výsledek je úžasný, máš můj obdiv. Krásně to u vás kvete a dárečky určitě udělaly radost.
    Měj pohodový víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška.
      Ani si nezaslúžim toľkú pochvalu...ďakujem.
      A čokoládky potešili nielen mňa, tá načatá je ručne robená a už sme ju raz mali, proste výborná, vlastne všetky sme už mali okrem Lind krému.
      Pekný víkend aj Tebe, pá

      Odstrániť
  3. Liebe Ad'ka,
    wie wunderschön es schon bei euch blüht, hier ist alles ein wenig zurück, aber ich kann schon überall viele Knospen erkennen.
    Oh, das Häschen ist ja wunderhübsch in dem Kränzchen, vielen vielen Dank dafür.
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende, liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke sehr Jutta,
      Dein Kommentar ist toll... ich mah Häschen und kleine Dekoration.
      LG

      Odstrániť
  4. Krásne lízatko si vyšila♥ a takto by sa dalo urobiť aj vajíčko :-) Stromy obsypané kvetmi sú prenádherné, máte tam veru krásny park. Pozrela som si aj choinku, je tam ale nádhery. Jedna práca krajšia ako druhá, skutočná pastva pre oči. Príjemný víkend prajem. Ana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová ♥ .
      Neviem. či si bola u nás a už si ich videla, ale áno, mám aj vajíčka :-) tak nabudúce.
      Nie je to park, je to areál zariadenia, kam chodíme, ale je tak krásne a magnólia je tam nádherná.
      Teším sa, že si si prezrela aj Choinku.
      Krásny víkend prajem.

      Odstrániť
  5. Dziękuję za odwiedziny. Wiosna piękna. Tutorial bardzo pomocny :) Pozdrawiam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďka ... veľmi pekná jarná dekorácia ... dozdobí jarný kochlík s kvietkami. Aj návod je super ... nožno sa raz zíde aj mne ... :) Maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      snáď návod raz vyskúšaš, tvar je len na Tebe...
      Pekný deň, pá

      Odstrániť
  7. Adi, to je moc krásné! Obdivuju tvojí zručnost :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Thank you very much for the lollipop tutorial and the bunny pattern, Ad'ka! I think I will try it. You received interesting presents from Switzerland, good chocolate that can compensate for the forgotten cheese :) The pink trees are gorgeous! Today there is so much wind in here that the trees are shedding their colourful petals unfortunately. I wish you a nice weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your beautiful comment on the post. I'll be happy if you try the instructions.
      Greetings and good days

      Odstrániť
  9. Świąteczna ozdoba z zajączkiem na piku jest prześliczna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už to nestihnu ani vyšít, natož připravit, ale kochám se, protože lízátko je opravdu parádní! Nádherná dekorace!
    Kvetoucí stromy, to je další skvost tohoto období, nádhera!
    A švýcarská čokoláda, to je prostě pojem :o)
    Adinko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka za komentár,
      potešila si ma, ako vždy :-)
      Verím, že raz sa Ti môj mini návod bude hodiť.
      A čokoládu si "šanujeme" papáme len decentne :-)))
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  11. Milá Aďko, to je super lízátko a dobrý tip na milý dárek. Měj se krásně, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Romča,
      ďakujem, že si ku mne nakukla a zanechala milý komentár.
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  12. Prześliczna ozdoba Świąt Wielkanocnych :)
    Cudna i bardzo dokładnie wykonana.
    Pozdrawiam ciepło:)))A.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten lízo-zápich je perfektní, moc pěkná výšivka. Skvělá velikonoční dekorace.
    Ach, ta magnolie...
    Krásné dny, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Páči sa mi to pomenovanie lízo-zápich :-)
      Ale ďakujem. A magnólie môžem aj ja, moja je ešte malá, ale tá na fotka má aspoň 20 rokov...
      Pekné dni!

      Odstrániť