:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



15 októbra 2018

...pohľadnica...

Vitajte!
Som rada, že ste ku mne zavítali a poteší ma každý váš komentár.

Dnes vám ukážem pohľadnicu, ktorú som vyšila pre svoju priateľku Peťku. Tá vždy obdivuje moje práce, nakoľko ona pri svojich troch babách nemá veru času nazvyš...
Fotila som tesne pred západom slnka, mám rada túto tzv. "zlatú hodinku". A vy?






Pozbierala som len malú časť úrody fíg... a sú výborné a sladučké :-)))


A napiekla oškvarkové pagáčiky, ktoré lískujú, mňam. Občas spadnú, ale nám to nevadí. Tentokrát len z polovičnej dávky, teda dva plechy.



Na záver sa s vami lúčim s naším Alexíkom, teda ten už spí. Komu je lepšie, že? Ešte aj Betynka (plyšový bulldog) je v rovnakej polohe...


Pekný jesenný večer,
A.

22 komentárov:

  1. Aďka, s vyšívanou pohľadnicou som sa ešte nestretla ... je to výborný nápad a určite urobí veľkú radosť ... Obdivujem vaše figy ... snáď sa aj ja dočkám podobnej úrody ... :) Pagáčiky máš fajné ... Aj vedľa mňa tu teraz podobne spí náš Filip ... sú to zlatíčka ... Aďka, maj sa fajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri.
      Rada vyšívam pohľadnice, je to predsa len menšie ako obraz... Škoda, že som ju nenafotila aj otvorenú.
      Fíg sa určite dočkáš, ale v črepníku neskôr a môže Ti vymrznúť... už som varila aj figový džem :-)
      Zdravím Filipa, veru, sú to naše zlatíčka.
      Pekný dník, pá

      Odstrániť
  2. Aďko, pohlednice je nádherná, to musíš být hodně trpělivá, toto vyšívat :)
    Zdravím Alexíka :)
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka, ďakujem.
      Vyšívanie je môj relax, štrikovať neviem a už asi ani háčkovať...asi by to chcelo kurz :-)
      Ďakujem za milý pozdrav, Alexík je už vyvalený v kuchyni a pomáha...
      Pekný dník, pá

      Odstrániť
  3. bellissimo il tuo ricamo e che buoni i fichi!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adinko, pohlednice je nádherná a překrásně vyfocená! Mám ráda tohle podzimní zlato!
    Pagáčky vypadají úžasně a Alex taky - chrupe parádě :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka ♥
      My sme väčšinou pred západom slnka na bicykloch a väčšinou ani nemám foťák so sebou :-)
      Alex sa už má lepšie... zatiaľ. A pagáčiky už nie sú.
      Maj sa krásne, pozdravujem, pá

      Odstrániť
  5. Ahoj Aďka, vyšívaná pohľadnica určite poteší viac, ako klasické papierové. Krásna ručná práca.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Emily,
      ďakujem za milý komentár ♥
      Mňa tiež poteší ručne robená pohľadnica, ale dostávam ju väčšinou iba zo zahraničia...moje kamarátky takéto veci nerobia.
      Pekný dník

      Odstrániť
  6. Красивая стильная, яркая вышивка! Здорово!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aďka, pohľadnicu si urobila krásnu a k nej to nádherné svetlo, je to výborná kombinácia! A figy, to ja len môžem prehĺtať, veď už aj ja viem, ako chutí všetko, čo narastie vďaka našej starostlivosti :-)
    Škvarčovníčky máš výstavné!
    A som rada, že Alexík sa má dobre.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka ♥
      Fíg sa tento rok urodilo dosť i napriek tomu, že pol stromu zlomil vietor...
      Páči sa mi ten názov "škvarkovník", to je milé.
      Alexík ožil, už aj trošku pribral, tak zatiaľ sa mu darí dobre.
      Páá

      Odstrániť
  8. Aďka, ty si ale riadne šikulka, ako to všetko stíhaš? Vyšívať, vypekať...Tie škvarkové sú úplne ukážkové. Maj sa krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Moni ♥
      Keďže som svoju kariéru obetovala svojmu dieťaťu, stíham toho viacej, ale výšivam len večer, keď mám pokoj, čo si už odniesli moje oči...
      Pekné jesenné dni, pá

      Odstrániť
  9. Výšivka je moc pěkná, určitě udělala radost.
    Krásné dny, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥
      Verím, že poteší, ešte som ju neodovzdala :-)
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  10. Beautiful embroidery and the food looks yummy too!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aďka verim, že priateľku pohľadnica potešila, je krásna a takéto darčeky čo sú robené s láskou sú vzácne ;-) Pagáče sa tiež vydarili a posledné foto nemá chybu 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Yweet :-)
      No veru tak, posledná fotka bola výstižná, je to Alexíkova obľúbená poloha, viď stena :-)))
      Krásny večer!

      Odstrániť