:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



06 mája 2023

Čaj o piatej

Dnes je výnimočný deň, kedy sa koná/konala korunovácia kráľa Karola III a jeho manželky. Obrad to bol nádherný a zaujímavý... sledovali ste ho aj vy?

Na hostinu nás síce nepozvali, čo si tak dať "Čaj o piatej"? Milujem čierny čaj s mliekom, k tomu som na želanie upiekla opičiu bábovku a niečo malé vyšila a pred chvíľou aj dokončila. 

Áno, stále mi kvitnú vianočné ruže a je mi ľúto ich niekam odložiť :-)







Verný divák, ale nevydržal dlho :-)






Prajem vám krásny predĺžený víkend!

A.

13 komentárov:

  1. Opravdu si korunovaci oslavila stylově. Taky jsem se dívala a vzpomínala na Londýn...
    Adinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka :-)
      Oslavovala som s nimi. Tiež mi chýba Londýn, tak snáď sa tam ešte niekedy dostanem.
      Pekný víkend!

      Odstrániť
  2. Nepozerala...zrovna sme boli na dovolenke...ale chcem si to pozriet ..hadam niekde v archive to najdem...takéto sa vidí raz za život :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Mne sa ceremónia veľmi páčila :-)

      Odstrániť
  3. Je mi líto, že jsem korunovaci nestihla sledovat, ale myslím, že si aspoň kousek ještě zpětně pustím, přeci jenom je to něco, co člověk nevidí každý den :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný! To by se u nás v rodině cajickaru hezky vyjímalo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásně sis to doma tématicky vyzdobila :) Já se přiznám, že jsem se ani nedívala. Jen vím, že to proběhlo :) Snad se mu bude dařit stejně, jako jeho matce.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bol to krásny ceremoniál. Verím, že urobí len tie správne rozhodnutia...

      Odstrániť