:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



01 decembra 2020

Prvý, vianočne a rôzne...

 Vitajte!

Ďakujem za všetky komentáre, potešili 💋

Včerajšok bol pre mňa iný a v niečom aj prvý... bola som po prvýkrát na mamografickom vyšetrení v Bratislave, na termín som čakala takmer 9 mesiacov, vyšetrenie trvalo pár minút... ale vďaka úžasnej sestričke to nebolo nič hrozné a výsledky mám v poriadku (za príplatok 10 Eur som mala výsledky ihneď, inak sa čaká týždeň). A čo vy milé dámy, dodržiavate preventívne prehliadky?

Pár záberov z Ružinovskej nemocnice...


prístroj na vyšetrenie

Potom som si urobila radosť v najväčšej galantérii v BA.


Aj Kubko dostal odmenu za svoje náročné vyšetrenie... a cestou sa odfotil v tomto nádhernom altánku. Ten by sa mi páčil aj doma :-)


Prajem vám krásny advent 🎅! 
My od zajtra maľujeme takmer celý dom, tak len balím a sťahujem a triedim... na vyšívanie momentálne čas nie je. Ale už máme kúpený aj živý 🎄.
A.

12 komentárov:

  1. Krásný adventní čas)))
    Ano chodím už několik let.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takto cez advent ste sa rozhodli malovat?? Netradičné trošku, ale ked treba, tak treba.. snád to do Vianoc stihate. Držte sa a nech sa vám dari.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, prečo nie?
      Je "netradičná" doba a skôr sme nestíhali a boli aj iné priority ako zdravie... ešte umyjem okná a budem mať super upratané :-)))
      Do piatku to má byť hotové, tak uvidíme...
      Všetko dobré aj vám/Tebe

      Odstrániť
  3. Adinko, měli jste náročný zdravotní den. Jsem ze srdce ráda, že všechno dobře dopadlo! Chodím už několik let, prevence je důležitá!
    Přeji hezké adventní dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      veru, prevencia je potrebná...
      Aj Tebe krásny advent 🌲

      Odstrániť
  4. Adi, tak to je dobře, že je vše v pořádku :)
    Já chodím preventivně opravdu poctivě, nejen na ňadra. A vyplatilo se. Před 6 lety mi přišli na zhoubný nádor kůže. Naštěstí včas, nikam nestihl mestázovat, což bylo moc dobře, protože to nádory kůže umí dobře a rychle.
    Takže prevence a prevence, stále dokola, ale oplatí se :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti,
      som rada, že všetko dobre dopadlo...si mi prí´kladom, prečo treba chodiť na prevencie 🥰
      Prajem Ti krásny advent 🌲

      Odstrániť
  5. Liebe Ad'ka,
    das hast du gut gemacht, ich gehe schon seit Jahren regelmäßig zur Vorsorgeuntersuchung, das ist das Beste, was man machen kann.
    Liebe Grüße an dich, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Jutta,
      danke und alles Gute!
      Sei gesund...
      LG 🌲

      Odstrániť
  6. Krásné fotky, užívej prosinec a advent. :))

    OdpovedaťOdstrániť