:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



27 novembra 2020

CHOINKA 11/2020

Vitajte!

Ďakujem za krásne komentáre, ktoré ste mi tu na blogu zanechali 💛


Dnes tu máme Choinku, teda v preklade Vianočný stromček, ktorej sa každý mesiac zúčastňujem u Kasii. Dnes to bude také skromné srdiečko, ale verím, že aj tak poteší ☺Naplnila som ho dutým vláknom a mojou nasušenou levanduľou, tak aj krásne vonia...

Tu je galéria prác za minulý mesiac, ja mám poradové číslo 27. Opäť nádherné výšivky a ich prevedenie.








Prajem vám krásny a oddychový víkend,

A.

25 komentárov:

  1. Pomysłowe i śliczne ozdoby na choinkę. Miłego wieczoru😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Przesłodkie serduszko :) Piękna ozdoba! Pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milé, roztomilé, Adinko!
    Měj hezký prví adventní víkend, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Helenka,
      aj Tebe prajem krásny advent 🥰

      Odstrániť
  4. Cute snowman ,love the heart shape .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta je krásná a na Vánoce se dokonale hodí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milé srdiečko! Na Choinke sa vždy pokochám.
    Pekný víkend želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne
      a veru aj ja 😉
      Pekný advent ❤️

      Odstrániť
  7. Je, to je moc roztomilé 🙂 a přeji krásnou adventní neděli! 🙂❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Das Herz ist richtig süß, liebe Ad'ka, danke fürs Zeigen und liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ale piękna ta zawieszka 😀. Dziękuję za odwiedziny 😀

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ad'ko Kochana😘🌹
    Stworzyłaś kolejną, piękną pracę.
    To bałwanków serduszko prezentuje się na prawdę uroczo. To super pomysł na świąteczną ozdobę!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę usciski.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kasia,
      potešila si ma 🥰
      Som rada, že sa Ti páči, čoskoro za Tebou priletí ... 🎁🤭🌲

      Odstrániť