:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



26 októbra 2020

Jeseň a imunita

Ahojky,

prajem  pekný pondelkový deň  a vítam vás pri recenzii "nepečeného a nevyšívaného" príspevku, ktorý vznikol na základe milej ponuky. Oslovila ma sieť lekární, ktorú pravidelne navštevujem, občas teda objednávam i online, aby som otestovala výrobky na podporu imunity. Vybrala som tie, ktoré poznám a som im verná ☺ Ďakujem.

Práve v tomto jesennom, sychravom a aj upršanom "covidovom" období by sme sa o seba mali viac starať a posilovať si imunitu, aby sme boli čo najviac oddolní. Jesť veľa ovocia a zeleniny, to nám je jasné, ale aspoň ja osobne nikdy to povestné "päť kusov denne" nedám a tak si imunitu posilňujem aj inak. Už takmer rok denne užívam Vitamín C (Kyselinu askorbovú) a mám pocit, že mi pomáha a cítim sa fit. Užívam ju v práškovej forme. Nemám rada tobolky, ba ani cumlacie tablety, proste preferujem prášok a tým si ochutím nápoj, väčšinou pohár džúsu. 


Nepostrehla som, že by bol účinok od rôznych výrobcov iný. U mňa je hlavné kritérium, aby neobsahoval glutén, teda lepok.

Druhý produkt, ktorý som si vybrala, slúži na podporu správneho fungovania imunitného systému, ale i na podporu detskej imunity.  Možno ho užívať od 3 rokov,  s Kubkom ho užívame vždy na jar a jeseň. Kedysi dávno mi ho poradila jedna pani doktorka, lebo pomáha aj na afty v ústach... 

Je to produkt na posilnenie imunity, znižuje vyčerpanie a únavu a zachováva zdravé sliznice v čreve, obsahuje komplex B vitamínov a živé črevné baktérie. Má príjemnú a zaujímavú nasládlu chuť a nám teda chutí. V prípade môjho syna okrem posilovania imunity podporuje aj zvýšenú chuť do jedla (čo je len dobre). U mňa som si podobný účinok nevšimla, mne chutí jesť stále ☺ Užívame ho ráno, Kubko sa naň vyslovene teší. Jediné, čo by som týmto malým fľaštičkám vytkla je ich otváranie, z tohto balenia som sama neotvorila ani jedno, musel mi pomáhať manžel :-( Ani tento výrobok neobsahuje glutén a laktózu, čo je fajn.


A aby to nebolo len o výživových doplnkoch, nedám dopustiť ani na tanier poriadneho, domáceho vývaru 👍 ten zahreje a pomôže vždy.

A tiež Hliva ustricová, toto je náš prvý úlovok túto jeseň, konečne rastie :-).

Majte sa krásne a hlavne buďte zdraví!

A.

9 komentárov:

  1. Domácí vývary také miluji a doplňky na imunitu během podzimu určitě nic nezkazí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adinko, i já se snažím, abychom jedli zdravě, měli dostatek vitamínů, ale pochopitelně je přidávám i ve formě různých doplňků.
    A dobrá polévka, to je taky lék!
    Měj příjemné a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, sypký vitamin C je můj objev roku 2019+2020 a právě v Benu jsem ho začala kupovat úplně prvně. Užívám ho rok pravidelně a nebyla jsem nachlazená, takže za sebe mohu potvrdit, že skutečně funguje!!! Krásný den přeji. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Always good to take care of yourself with fresh good food and some supplements if needed.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno je dobré.Imunita je v této době opravdu potřebná.
    Přeji kráné a klidné dny ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veru tak, dnes imunita nadovšetko. Tiež si denne dávam C a D, ale dobrý vývar je dobrý vývar, ten v tabletke nekúpim 😜
    Aďka, prajem vám hodne zdravia!
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Liebe A'dka,
    bleib gesund und weiterhin so aufmerksam, auch Spaziergänge an der frischen Luft stärken die Abwehrkräft, aber du hast ja einen Hund, da bist du sicherlich sehr oft draußen.
    Danke für deinen Besuch und Kommentar bei mir, liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Floraliv je fajn, kedysi som ho uživala - v kapsulovej forme. A rozmyšlam že znovu začnem. Ja sa v tomto odbodi dopujem hlavne Dčkom a potom aj Cčko občas a ešte magnézium.. To su také moje životabudiče. A musim aj železo nasadiť...

    OdpovedaťOdstrániť