:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



14 augusta 2020

...Západné Tatry - Orava...

Dnes vám ukážem pár záberov z našej dovolenky na Slovensku. 
Do Zuberca chodíme s manželovými rodičmi veľmi dlho, ja teda cca 13 rokov, manžel 40 rokov (a možno i viac) ☺☺☺. A väčšinou na to isté miesto...
Huby rástli, ale najviac nejedlých a jedovatých :-)


Tu sme bývali









Čerstvá medvedia stopa :-)
Počas dovolenky sme sa zastavili aj u Danky, mojej bloger-priateľky, nevideli sme sa dva roky, tak nám tie dve hodinky spolu veľmi rýchlo ubehli. Danke som vyšila srdiečko (okrem iného) a aj my sme dostali krásne darčeky. Ešte raz ďakujeme 💙💚💛💜💗 Tak o rok...






Ja som dostala tieto krásne štrikované vankúše v odtieňoch bielo- čierno- sivej. Super.


Včera sme si upiekli aj čučoriedkovú bublaninu, môj naj recept nájdete tu a aj som 5 pohárov čučoriedok zavarila.



Prajem vám pekný víkend a ďakujem za každý komentár, ktorý mi tu zanecháte.
A.

16 komentárov:

  1. Complimenti, ai trascorso proprio delle bellissime vacanze in mezzo al verde.
    Credo sia assolutamente rigenerante.
    Bellissimo anche il ricamo che sei riuscita a fare.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for the compliments and best regards 💜

      Odstrániť
  2. Adinko, děkuji za reportáž z krásné dovolené! Na Slovensko jedu vždycky moc ráda!
    A jako bonus - setkání s přáteli. Co si víc přát! Krásné dárky jste si vyměnily.
    Moc tě zdravím a hladím chlupatého cestovatele! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      Orava je/bola krásna, len už to preháňajú s tým výrubom stromov, niektoré lesy sa stratili... :-(
      Ja chodím veľmi rada do Čiech, aspoň raz ročne :-)
      Srdečne ťa pozdravujem a ďakujem za Alexíka 💜

      Odstrániť
  3. Adi, na Slovensku, v Zapadnich Tatrách jsem byla jen jednou. Ale dodnes na tu dovolenou s láskou vzpomínám. Nádherná krajina.
    A dárečky jsou překrásné, to musela být radost na obou stranách :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti,
      tak už by si to tam asi nespoznala...a je to škoda. Radi chodíme na túry, kde nie je veľa ľudí a tak vždy objavíme nové, krásne miesta.
      Pekné dni aj Tebe a ďakujem.

      Odstrániť
  4. Nádherné prostredie ste mali. Danka sa určite zo srdiečka tešila a Ty si dostala prekrásne vankúše. Viem si predstaviť, ako ste sa zo stretnutia tešili.
    Bublaninu vyskúšam, vyzerá dobre :-)
    Prajem Ti krásny víkend

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.
      Tešili sme sa navzájom a chodia so mnou aj moji dvaja chapi :-)
      Bublaninu máme radi, je to rýchlovka :-) a urite bude chutiť.
      Pekné dni aj Tebe

      Odstrániť
  5. Odpoczynek miałaś fantastyczny w pięknej okolicy :-) Haftowane serce zachwycające :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďko, měli jste krásnou dovolenou, Slevensko je můj velký sen, tak třeba jednou se mi splní. No a koláč vypadá moc povedeně, kousek bych zakrojila. :o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáška,
      verím, že sa sem k nám na Slovensko skoro dostaneš a budeš si užívať krásy ... :-)
      Koláčik sa zjedol raz-dva, niečo som dala svokrovcom a na druhý deň sme ho "dorazili".
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  7. Jak pięknie! Uroczy hafcik, bardzo ciekawa oprawa:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tatry jsou nádherné....zrovna jsme se z nich vrátili a doufám, že je brzy zopakujeme. Přeji hezký zbytek prázdnin. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem, aj my máme Tatry radi 🌲🌲🌲❤️
    Krásny zvyšok leta 🌞

    OdpovedaťOdstrániť