:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



30 septembra 2016

Malá taška / die kleine Tasche

Pekný deň priatelia,
tak včerajšok som strávila šitím - a to mojej prvej tašky v živote, preto buďte prosím zhovievaví a prižmúrte oči nad jej nedokonalosťami... 
Výšivka bola na Kubkovo želanie, hotová bola už dávno, len som dlho nevedela, čo z nej bude. A hlavné, že Kubko je z tašky nadšený (po spoločnej dohode sme sa zhodli na taške), dnes si ju zobral i do obdchodu :-) a stále ju držal ako kliešť...
                                                                      xxx
Hallo meine Lieben,
gestern habe ich genäht - meine erste Tasche :-) Entschuldigen Sie meine Unvollkommenheit ...
Die Stickerei war einst wertig. Aber Kubko ist sehr zufrieden und ich auch :-)

Prajem vám krásny víkend a ďakujem za každý komentár, ktorý mi tu zanecháte.
Majte sa krásne,
A.
                                                                     xxx
Ich bedanke mich für eure lieben Besuche und ebenso lieben Kommentare.♥ Allerliebste Grüße , Aďka♥

4 komentáre:

  1. Aďka, nepodceňuj sa, veď taštička pre Kubka je nádherná! Šitie si teda zvládla na výbornú! A aj vankúšik s jahôdkami sa mi páči, len som nebola ani na blogoch, sme na tom rovnako, choroba je zlááá!
    Ale dúfam, že deň čo deň bude lepšie!
    Tak teda, liečeniu zdar!!!
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujem Ti za povzbudivé slová, hlevne, že sa Kubkovi páči a je spokojný :-) nabudúce snáď bude aj obojstranná.
      Tak nech sme skoro fit, pááá

      Odstrániť
  2. Co by maminka pro Kubíčka neudělala :o)
    Nádhera, Adinko, ten malý chlap jen září...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem Ti krásne. Teším sa, že som sa na to konečne odhodlala, snáď to už bude len lepšie a lepšie...
      Srdečne pozdravujeme aj my,páá
      A.

      Odstrániť