:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



16 septembra 2023

Pivónie 2

Vitajte!

Konečne som sa dala opäť do vyšívania. Výšivku som začala 3. augusta 2023 a včera som ju chytila do ruky po druhýkrát. 

Akosi nebola sila a chuť... chýba mi môj parťák 🐶, ktorý mi vždy pri všetkom asistoval.





Dnešok sme strávili aj na samozbere jabĺk, najradšej máme odrodu Gala. Začína sezóna odšťavovania :-) Nazbierali sme 23kg. 
Aká je vaša obľúbená odroda jabĺk?



Prajem vám ešte krásny víkend!

A.

5 komentárov:

  1. Aďka, máš môj obdiv, kopa farieb a nahusto, to by som sa na to ja veru nedala, ale výsledok budeš mať nádherný.
    Ja mám tiež rada Gala jabĺčka, tiež Evelína a Fuji kiku.
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Aďko zdravím, i já jsem byla tento týden na samosběru jablek a taky jsem trhala Galu, 28 kg. Ještě pojedu, až dozrají Jonagold, ty nám taky chutnají. Měj se dobře, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adinko, bude to krásné, máš můj obdiv!
    Jablka Gala máme taky rádi, já ještě v zimě Zvonkovo - je nakyslé a křupe. To mám ráda.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jablka ze zahrádky jsou ty nejlepší, mají úplně jinou chuť, než z obchodu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Haft zapowiada się przepięknie. Też lubię Galę codziennie zjadam 2 jabłka na podwieczorek.

    OdpovedaťOdstrániť