:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



01 septembra 2023

CHOINKA 8

Vitajte!

Je načase ukázať CHOINKU za mesiac august. Prinútila som sa k vyšívaniu včera a dnes. Po Alexkovom odchode som nič nevyšívala, akosi ma prešla chuť... A som chorá, konečne aspoň ustúpili vysoké horúčky.

Dnes len krátko. Motív, ktorý som už kedysi vyšívala je tu opäť. Farba výšivky je bordovo-vínová na maslovom podklade. Bude z nej vianočná pohľadnica.

Galéria prác za minulý mesiac je k nahliadnutiu u Kasie tu. Moje poradové číslo je 12. 

Ďakujem za milé slová v predchádzajúcom príspevku. Alexík 🐶 mi stále chýba... 






Prajem vám pekný víkend!
A.

10 komentárov:

  1. Adinko, přeji rychlé uzdravení, smutek po Alexovi bude ještě dlouho...
    Plánujete nového pejska?
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka.
      Psíka zatiaľ nového nechcem, myslím, že si dám niekoľko rokov pauzu...
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  2. Śliczny hafcik Ad;ko, bardzo świąteczny i nastrojowy :)
    Uściski serdeczne zasyłam.
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tomu úplně rozumím, že nebyla nálada. Snad ti bude brzy lépe, fyzicky i psychicky. Moc na tebe tady všichni myslíme!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky moc, vážim si to. Verím, že časom to bude lepšie, len neviem kedy...

      Odstrániť
  4. Piękny hafcik, też haftowałam w brązie. Mam go oprawiony wisi w salonie.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lubię ten wzorek Matki Bożej z Dzieciatkiem 😀

    OdpovedaťOdstrániť