:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



04 júna 2023

Ryžové wafle

Vitajte!

Kubko má do školy pripraviť projekt v AJ, presnejšie recept a tak sme sa rozhodli si dnes ráno po dlhej dobe pripraviť wafle a aby som ich mohla aj ja, tak ryžové. Sú skvelé, nelepia sa, sú chrumkavé, vo vnútri mäkké a hlavne rýchlo pripravené. Ak cesto nespotrebujete ihneď, prelejte ho do pohára a v chladničke vydrží deň. 

Máte radi wafle a robíte ich doma? Ja mám rada aj jablkové, či kakaové.


RYŽOVÉ WAFLE (cca 10ks)

(Gluten free)

Suroviny:


2 vajcia

350ml kefíru

100ml rozpusteného vlažného masla

štipka soli

180g ryžovej múky

100g tapiokového škrobu

80g zemiakového škrobu

2PL medu

2KL prášku do pečiva


POSTUP:

Všetky ingrediencie spolu metličkou vymiešame na kompaktné cesto, ktoré necháme cca 10 minút odpočinúť.

Zo zmesi pečieme na vymastenom waflovači wafle, cca 4 minúty alebo dozlatova. Ja ich nechávam vychladnúť na mriežke, aby nezvlhli a boli chrumkavé.

Podávame s džemom, nutellou, arašidovým maslom, ovocím... to už je len na vás ☺

Dobrú chuť!





Majte ešte peknú nedeľu. My sa chystáme na obed a do kina...

A.

10 komentárov:

  1. Já to řešit nemusím, ale jsem ráda, že je dobrý recept i pro tebe!
    Vypadají skvěle!
    Adinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka, robíš mi chuťky, vyzerajú nádherne. Ja veru vafle nerobím. Ale včera som si po dlhom čase upiekla koláčik, len jesť ho budem týždeň, budem mať aspoň na rok s pečením pokoj 😂.
    Daniela
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Danka,
      ďakujem, potešila si ma, že si sa ozvala. Chýbajú mi Tvoje vlogy...
      Páááá

      Odstrániť
  3. Vypadají velice dobře, rýžové jsem nikdy nezkoušela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a sú super, bez dochuti inej bezlepkovej múky :)

      Odstrániť
  4. Vypadají báječně, mňam! Budu je někdy muset vyzkoušet na snídani. :))

    OdpovedaťOdstrániť