:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



04 mája 2021

Môj apríl

Vitajte!

Ďalší mesiac (úspešne) za nami a tak vám ukážem náš apríl, teda pár nákupov a jedál, ktoré som v apríli "ukuchtila". Berte to ako inšpiráciu, ja sama mám tieto články u iných blogeriek veľmi rada... 

Pokazilo sa nám čerpadlo, takže boli aj takéto nákupy. Ešte, že boli otvorené záhradkárstvá :-)



Aj Alexík dostal balík kuriérom.

A naše ilustračné nákupy, bolo ich viac...



Rámy na obrazy vyzdvihnuté po online
 objednávke

 Dorazila ďalšia zásielka, bezdrôtové slúchadlá s puzdrom. Darček pre manžela, sú super.

A aj moje látky a objednávka z lekárne ...




Konečne otvorili obchody, teda okrem lekárne, potravín a záhradkárstiev a tak nechýbalo aj oblečenie.

Kubkovi

mne :)

 A varila som... teda varím každý deň, niekedy aj večeru 😉 väčšinou na želanie mojich chlapov.

Sekaná

Kôprová omáčka

Tvarohovo-jablková žemlovka

Fazuľový hamburger

Domáce kuracie nugetky bez oleja

Losos a mrkvová kaša

Hummus

Jahodovo - čučoriedková bublanina

Mäsové guľky v rajčinovej omáčke

Vločkové lievance

Nakladaný hermelín

 A vynikajúci prvý melón z Grécka


Bolo toho oveľa viac, tak niekedy nabudúce. 

Prajem pekný večer a dobrú noc!

A.

15 komentárov:

  1. Wow! Jakie smakowitości! Aż ślinka leci ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adinko, děkuji za dubnový přehled. Na otevření obchodů stále čekáme, hořekovala jsem, že nemám nic nového jarního, ale počasí je takové, že to zatím není ani potřeba :o)
    Navařila si spoustu dobrot, koprovku jsem taky nedávno dělala, u nás s domácím vajíčkem a bramborem. A hummus, ten dělám často.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alexík má z granulí očividně velkou radost :D :) Přiznám se, že mi ani nakupování oblečení nechybí. Stejně nosím jen těch pár mých oblíbených kousků. Takových dobrot. Nejradši bych ochutnala kuřecí nugetky a bublaninu, maňam.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, Adi, to byl ale pestrý a bohatý měsíc! Je fajn, že byla možnost tolik věcí nakoupit a těch dobrot - nejen pro Alexíka, ale jídlo se Ti podařilo pěkně nafotit a určitě chutnalo. Jako první bych si vybrala asi sekanou, ta u nás letí. Měj příjemný i měsíc květen - máj. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, samé dobroty! Koprovku a fazolový burger bych si dala hned!

    Také mám podobné články ráda, hezky zaznamenaný měsíc!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobre si navarila a krásne nafotila! Nákupov si tiež urobila dosť.
    Ja som minulý mesiac tiež robila žemľovku.
    Prajem pekné dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lots of great shopping and yummy cooking .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zakupy wielkie, że ho ho. :)
    A smakowite dania wzbudzają apetyt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Adko, rozbité čerpadlo je nepříjemnost, to mě mrzí, hlavně, že se mohlo pořídit nové. Wau, jsi učiněný Chef!!! No a sluchátka věřím, že udělaly radost ☺♥. Krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Adi,jů to je věcí. Mě se tyhle přehledy líbí, a můžou být inspirací pro ostatní. K Tobě bych mohla chodit na obědy, protože skoro všechno mám ráda. Nejraději bych si dala lososa s mrkvovou kaší, humus a meloun. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ach, žemľovku som nemala už strašne dlho a teraz som na ňu dostala obrovskú chuť 😍🤤 Skvelé fotky!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Myšlenky hodné šíření — TED Talks

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Koprovku jsem neměla ani nepamatuji a hned bych si jí dala - mňam! Krásné fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Juj koprovú som mala naposledy u svokry :D A žemľovku som robila nedávno a samozrejme že som si ju celú sama zjedla lebo deti nechceli a priateľ také neje.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jžš hned bych to všechno snědla. :D
    Jinak bezdrátová sluchátka jsou pro mě zlato, ideální na sport, do fitka, při uklízení, jen mě několikrát zamrazilo, když třeba v metru hrozně fouká. :DD

    Anna | Bílé plátno

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Človek by ani nepovedal, koľko sa toho za mesiac nakúpi a to nie ste ani veľká rodinka. Mala by som si naložiť hermelín, ešte som to nerobila, ale dala by som si :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť