:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



09 februára 2020

Prví poslovia jari...

... sú tu.

Dnes sme sa vybrali doobeda na prechádzku kúsok od Dunaja a tiež navštíviť naše "tajné" miestečko, kde rastie medvedí cesnak a snežienky ako prvé, keď ešte nikde inde po nich nie je ani chýru, ani slychu ...

Kubko mi nazbieral sám krásnu kytičku snežienok, ktorou ma veľmi potešil. Medvedieho cesnaku ešte nebolo neúrekom, ale i tak som sa podelila s mojou svokrušou :-) 
Rastú už aj u vás?

Prikladám pár fotiek z môjho iPhonu.








Bolo tam aj veľa labutí a viac na brehu ako vo vode :-) Táto sa vybrala za nami.


Slniečko krásne svietilo a tak sme si dnešnú prechádzku užili. 
Manžel si nazbieral nejaké hríby na fotenie, niečo nafotil s profi technikou aj na mieste. Mala by som vypýtať nejakú fotku ako dôkaz :-)

Prajem vám príjemný večer a pekný nasledujúci týždeň!
A.

18 komentárov:

  1. Krásnu kytičku si dostala!
    Nádherné zábery, veim, že ste si prechádzku pekne užili.
    Prajem príjemný týždeň! Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne.
      Kytička ma potešila a prechádzka bola fajn :-)
      Pekný týždeň aj Tebe, pá

      Odstrániť
  2. Kytička od syna potěší vždycky, a moc!
    Medvědí česnek mám moc ráda, ale ještě mě nenapadlo se jít podívat, jestli už je venku... divná zima.
    Adinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za návštevu.
      Držím palce, nech rastie už aj u vás... veru, zvláštna zima bez snehu a poriadnych mrazov.
      Len škoda, že Alexík zostal doma, on už také dlhšie prechádzky proste nedá...
      Helenka, aj ja Ti prajem krásne nasledujúce dni, pá

      Odstrániť
  3. Kytička od Kubka je nad všechny poklady světa a potěší nejvíce, že? Medvědí česnek mi na zahradě ještě neroste, ale sněženky a krokusy ano. Pěkné dny přeji, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, je naj :-)
      Aj krokusy sú krásne kvietky, tie moje ešte nevykukujú zo zeme...
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  4. Aďko, kytička je nádherná. U nás teprve vykukují růžky, teda listy, ale do květu mají ještě daleko. Zato mi včera rozkvetly dva krokusy. :o) To byla podívaná. A medvědí česnek jsem nikdy neměla, u nás daleko, široko neroste.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      a akej farby máš krokusy?
      Škoda, že si nikdy neochutnala medvedí cesnak, občas ho u nás mávajú aj v obchode, určite by Ti zachutil, mňam. Ale mal by byť mladý, lebo v obchode býva všelijaký...
      Pekné dni aj tebe, pá

      Odstrániť
  5. Jeeej, tak to je super. U nás jsem je ještě neviděla. Krásnou kytičku jsi dostala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Udany spacer, piękna przyroda! U mnie jeszcze wiosny nie widać.
    Miłego weekendu!😊

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No teda, týmto príspevkom som sa v mysli posunula o mesiac dopredu! Ani ma nenapadlo poobzerať sa už po snežienkach a cesnaku ani nehovorím! Vďaka za navnadenie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mňa, ale manžel povedal, že vie o mieste, kde bude cesnak i nežienky i keď inde ešte nebudú :-)))
      Tak príjemnú prechádzku!

      Odstrániť
  8. Piękna wiosna już u Was Kochana :)
    Można cieszyć oczy zielenią i przyrodą, czego Ci oczywiście bardzo zazdroszczę !
    Serdecznie pozdrawiam z deszczowej Polski :*
    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bellissime queste fotografie di primavera anticipata.

    OdpovedaťOdstrániť