:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



03 júna 2019

TUSAL

Máj nám skončil a ja som ani nestihla vložiť TUSAL za tento mesiac...

... som chorá... Kubko ochorel v škole na jeden deň (mali v škole kiahne a šarlach), o pár dní nato manžel a trvá to dodnes a teraz ja, už takmer dva roky som nebola chorá, ale toto nevyzerá dobre ...

TUSAL 5/2019





Cez víkend som trošku zrenovovala stolček, ktorý máme doma na chodbe. Použila som na to kriedový sprej CHALK finish v odtieni "Ružový peľ" a s výsledkom som spokojná :-) Je to veľmi svetlá, matná ružová. Ešte sa chystám na jeden náter, ale musí to počkať...

stolček pred úpravou
Dnešný krásna, slnečný deň si užil aspoň Alexík :-)


Majte pekný večer!
A.

16 komentárov:

  1. Adi,
    spála a neštovice- to nezní moc dobře...tak ať Vás nemoc opustí, ať je jen a jen dobře!!!
    Ale "růžový pyl"- to zní krásně a i nádherně to vypadá...a Alexík si to moc hezky užíval!!!
    Adi!! Nevím, zda jsi to četla- houbičky už nejsou :o))- byly výtečné...a napiš mi v jakém období rostou, ano??? já je ještě nenašla..
    přeji brzké uzdravení, ať máte u vás doma hezký červen Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jarka.
      Ja myslím, že máme niečo s prieduškami a pľúcami... zatiaĽ oddolávam antibiotikám :-)
      Huby som Ti poslala smrčky a smrčkovce, po vašom smrže a rastú v marci a apríli, ale manžel mi práve hovoril, že niekde na severe našiel hubár aj teraz. Som rada, že chutili, sú to po hľuzovkách druhé najcennejšie huby.
      Pekné dni aj Tebe, škrabkám Barouška, pá

      Odstrániť
  2. Aďka, skoro sa uzdrav ... Mňa to podobne chytilo minulý rok po straaaaašne dlhom čase, tiež nebývam chorá ... neboj, všetko bude zas dobré ... Stolček sa ti vydaril ... páči sa mi ... Pozdravujem a drž sa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      snáď ude lepšie, zajtra mám zubára :-)
      Teším sa, že sa stolček páči, pekné dni, pá

      Odstrániť
  3. Rýchlo sa uzdrav! Fotky sú krásne a stolček tiež. Ten ružový peľ znie tak nežne. Ešte som to nepočula.
    Krásne dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ana,
      aj mne sa páči ten názov, všetky odtiene od tejto značky majú také pekné názvy :-)
      Krásne dni aj Tebe ♥

      Odstrániť
  4. Spero che guarirai presto! Che brava a dipingere, lo sgabello è venuto benissimo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adinko, takové nádherné dny a vy všichni stůněte...
    Přeji brzké uzdravení! Všem!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Aďko, přeji všem brzké uzdravení.
    Stoleček je super, moc se ti povedl!
    Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi,
      už sa mám lepšie a moji "chlapi" sú dávno fit...
      Pekný večer, pá

      Odstrániť
  7. Piękna metamorfoza - bardzo lubię taki styl. Dużo zdrówka życzę dla całej rodzinki.

    OdpovedaťOdstrániť