:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



06 marca 2019

Behúň a vankúše č.1 a 2

Vitajte!
Ďakujem vám za všetky milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku.

Pred niekoľkými dňami som sa (konečne) dokopala k tomu, aby som z veľkého obrusu ušila behúň na stôl do obývačky a vankúš. Vankúš má hotelové zapínanie a som pyšná na seba, že som sa do toho dala a zvládla to.
Tak malá ukážka z našej obývacej izby. Momentálne ju ladím do sivo-bielo-čierna a oranžový Tuli vak dostane tiež nový "kabátik".





A potom som sa pustila aj do šitia vankúša s výšivkou. Rozmer vankúšov je 45x45, a dokonca tento má zapínanie na zips. Našla som super návod, ako na to.








Môj zips :-) 
Už mi zostáva niečo vymyslieť len na zvyšné tri oranžové vankúše :-)))

Dnes som dostala dva balíky. Jeden z Číny s bavlnkami a druhý od Danky, ale o tom až zajtra. Dani, ďakujem. A ja môžem pokračovať vo vyšívaní...



Lúčim sa s vami spolu s Alexíkom, majte ešte pekný deň!
A.

6 komentárov:

  1. Aďko, hezká změna. A ta výšivka, ta je dokonalá. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáši,
      že si si našla čas a nakukla si ku mne :-)
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  2. Adinko, Alex je prostě úžasný, ať živý nebo vyšitý :o) Moc povedený polštář i běhoun! Taky mám v plánu trochu obměňovat, jen nejsem tak pilná jako ty.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      v poslednej dobe som si zamilovala kombináciu bielačierna-sivá, ale asi ju obzvláštnim staroružovou, ale veľmi jemnou :-)
      Budem sa tešiť na Tvoje krásne výtvory :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  3. Sehr hübsch, sowohl der Tischläufer als auch die Kissen, und euer Hund mag die Kissen sicherlich auch ;-)
    LG, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke Jutta,
      Dein Kommentar ist sehr nett...und hast Du recht, unser Alex mag Teppich :-)
      LG

      Odstrániť