:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



13 septembra 2018

... deň čokolády a iné...

Vitajte!
Ďakujem vám za milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku!

Alexík sa už má trochu lepšie, zatiaľ sme ušli "hrobárovi z lopaty" a dúfajme, že sa jeho stav bude len zlepšovať...
Foto je z dnešného rána, konečne už aj sedí.


A teraz na veselšiu tému...

Vedeli ste, že je dnes "Deň čokolády"? 
Oslavuje sa od roku 1550, kedy bola čokoláda uvedená na európsky trh a stala sa tak dostupnou pre ľudí. Čokoláda je jedna z najpopulárnejších sladkostí na svete. Je okamžitým zdrojom energie pre telo i dušu, pomáha odstraňovať napätie a stres...
Neviem ako vy, ale ďalší dôvod dať si čokoládu je fajn a i keď mám rada horkú, dnes to bude mliečna :-)

Kým každý Slovák skonzumuje len 4,2kg čokolády, obyvateľ EÚ takmer o 2kg viac. Najviac čokolády skonzumujú Švajčiari - okolo 9kg.

Vedeli ste, že dnešok je aj "Deň pozitívneho myslenia" a tiež "Medzinárodný deň programátorov"?

Včera a dnes som trošku vyšívala, mám rada haloweenské motívy.







A pár kvietkov.





Prajem vám pekný deň a dúfam, že si ho aj trošku osladíte :-)
A.

18 komentárov:

  1. Adi!!
    V první řadě moc a moc hladím Alexíka a držím mu palečky, aby to zvládnul!!!!
    Adi, čokoláda- tu já od mala a ve velkém :o)
    takže ...užijme si jí, ne jenom dnes.
    Máš krásné cinie, mám je moc ráda a také se z nich těším...
    Těším se na moc pěknou podzimní výšivku a posílám moc a moc pozdravů!!
    Měj se hezky a držte se s Alexíkem
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jarka :-)
      Alexíka som pohladkala...je to naše zlatíčko.
      Uvidíme, čo bude nakoniec z výšivky, zatiaľ mi stále nefunguje šicí stroj...
      Milujem cínie, pripomínajú mi prázdniny u babky, tá ich mala celú záhradku.
      Maj sa krásne aj Ty a ešte raz ďakujem za podporu, pá

      Odstrániť
  2. Pekné jesenné fotočky ... Aďka, maj sa fajn ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je dobrá správa, potešila som sa, že je už lepšie. Určite si si vydýchla, keď si už aj začala vyšívať, to je fajn!
    Jesenné motívy sú krásne aj pre tie farby. Aj ja by som si chcela niečo malé vyšiť.
    Kvietky máš krásne. Aďka a tá ačokča snáď ešte bude mať plody, zasiala si ich dosť neskoro, tak to asi preto nerodia ešte. Len nech je stále dobré počasie, ale vraj má byť, tak sa dočkáš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka :-)
      Áno, má sa lepšie, zatiaľ, ale má distrofiu, čo nie je dobre a nedá sa s tým nič robiť, teda okrem iného...
      No veru neviem, či sa budúci rok stretnete.
      Dúfam, že mi ačokča narastie, každý deň ju kontrolujem :-) a strašne ju chcem ochutnať.
      Páá

      Odstrániť
  4. Moc mě mrzí, že je na tom Alexík tak špatně. Držím pěsti, ať je brzy ok!
    Halloweenské vyšívání máš pěkné. Těším se na další motivy, pokud ukážeš, Halloween mám ráda. :-)
    Cínie jsou krásky a mají pěkné podzimní barvičky. :-)
    Měj se hezky, pa. Pohlazení Alexovi!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dý :-)
      Pozdrav som odovzdala :-) a verme, že bude lepšie, ale už nikdy to nebude ako predtým, ale zatiaľ žije a to je hlavné, prognózy boli od pár dní do týždňa a zajtra to bude presne týždeň...
      Keď vyšijem, ukážem aj ďalšie.
      Pekný víkend, pá

      Odstrániť
  5. Držím Alexíkovi pěsti na dálku, tak snad to pomůže :-)
    Výšivka je moc pěkná, jsem zvědavá na její využití. Hezký víkend, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi :-)
      Verím, že to pomôže... musí.
      Pekný víkend aj Tebe, pá

      Odstrániť
  6. Myslím, že to určite nie je náhoda, že v jeden deň je deň čokolády aj pozitívneho myslenia. Lebo kto si dá kúsok čokolády,ten nemôže myslieť negatívne :-). Výšivky s haloweenským motívom sú krásne a nenápadne pripomínajú, že jeseň klope na dvere.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Moni :-)
      To isté si myslím aj ja :-) Ja mám asi deň čokolády každý deň...
      Pekný deň prajem.

      Odstrániť
  7. Adinko, mám velkou radost, že je Alex lepší!!! Jen tak dál!
    Jinak díky za info, vím, že jsou dny kde čeho...
    Výšivka jako vždy perfektní!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka :-)
      Aj ja sa teším, uvidíme dokedy...
      Maj sa krásne, pá a ďakujem, že na nás myslíš.

      Odstrániť
  8. Zinnien sollte ich ich im nächsten Frühjahr säen, deine sehen toll aus.
    Und die Stickerei ist sooooo hübsch, danke für den schönen Post.
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke sehr liebe Jutta,
      ich freue mich, ich mag Zinnien :-)
      LG

      Odstrániť
  9. Какой красивый Хэллоуин!!!
    --
    Побольше вам шоколадных дней.

    OdpovedaťOdstrániť