:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



18 marca 2018

Snežienky, jedlo a stretnutie

Vitajte u mňa!
Včera so dostala od manžela túto krásnu maxi kytičku snežienok 💘


A upiekla som aj výborný, špenátový kiš.


Aj nepečená tortička s ovocím bola, žiaľ, finálnu fotku nemám, nestihla som to a aj zabudla ...


A minulý víkend sme mali milé stretnutie s Betynkou, Alexíkovou mamou, nevideli sme sa asi rok, mala problémy... a teraz Alexík.
O pár dní ideme na kontrolu, vyzerá to tak, že si doň niečo pichol a nevidí naň, niečo si v ňom poškodil :-(


Alexík oddychuje, jeho obľúbená póza. Stena za ním tomu nasvedčuje :-)))


Prajem vám ešte peknú nedeľu! Ďakujem za vás čas a všetky milé komentáre.
A.

12 komentárov:

  1. So schöne Blümchen und leckeres Essen.
    Alexi weiß, wie man es sich bequem macht ;-))).
    Viele liebe Grüße
    Ursula

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke sehr liebe Ursula,
      ja Alexík macht sich bequem :-) er ist unsere Liebe...
      Liebe Grüße

      Odstrániť
  2. Krásny kytička, pozorný manžel ... obdivujem nedokončenú tortu ... určite bola vynikajúca, keď na fotenie hotovej nebol čas ... :)))
    Alexík sa má ... takto sa vyvaľovať ... neboj očko sa určite zahojí a bude dobre ...
    Aďka, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      ďakujem krásne.
      No, na tortičku išla ešte druhá vrstva krému, na to piškóty a horká čokoláda, samozrejme, nechýbala ani šľahačka.
      Alexkove očko sa zatiaľ nezlepšuje, budú mu robiť nejaký test po doužívaní liekov...
      Pá, peknú nedeľu

      Odstrániť
  3. Aďka,
    kytičku jsi dostala krásnou!!!
    A ty dobrůtky...Mňam
    Líbí se mi vaše "psí" setkávání, to je hezké!!
    a moc držím palečky s očičkem. Ať vše dobře dopadne!
    měj se moc hezky, hezký nedělní večer Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka,
      ďakujem za podporu.
      Radi sa stretávame, Alexík mal ešte päť sestričiek + 1 šteniatko zomrelo pri pôrode a už má len štyri, jedna zomrela pri vlastnom pôrode...vždy sa na stretnutie tešíme.
      Pekný týždeň Ti prajem, pá

      Odstrániť
  4. Tak to je naozaj maxi kytička. Veľmi pekne si to nafotila. Śpenátový kiš zvyknem robiť aj ja, je to fakt dobrota. Maxíková poloha pri oddychovaní nemá chybu :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Kytička je naozaj obrovská a stopky na snežienkach sú dlhé ako na narcisoch.
      Alexík proste rád oddychuje :-)
      Pekný deň

      Odstrániť
  5. Aďka, kdeže by som si teba vymazala! Ale v posledných dvoch týždňoch som nanič až tak, že sa stane, že aj dva dni nie som na blogoch. Veď to vidíš aj na tom, že nepíšem každý deň ani ten môj, čo už je pre mňa moc. Teraz som si prešla zameškané tvoje prispevky a je mi ľúto, že Alexík má problém s očkom, dúfam, že sa z toho dostane! Aďka, moc sa mi páči ten darček s koláčikmi, dobre si to premyslela, asi niekedy aj ja podľa teba urobim.
    Tu je teda tiež poriadna zima, a ja som sa tešila už na jar. Ale snáď len pride 😜. A máš krásnu tu papučku kvietok pri tusal, mám rada také kvietky.
    Držte sa pri zdraví a nech sa ti dobre xxxxxx!
    Pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      tak to ma mrzí, že sa nemáš dobre...dúfam, že čoskoro Ti bude lepšie.
      Veru, chýbajú mi tie Tvoje každodenné príspevky, už som si na ne zvykla :-)
      Tú papučku som náhodou minule kúpila vo výpredaji a podľa mňa bola krásna.
      Zajtra by sme mali ísť s Alexíkom na kontrolu, tak uvidíme, čo povie pán doktor.
      U nás je chladno, ale po snehu ani stopy, už čakám jar :-)))
      Pááá, drž sa

      Odstrániť
  6. Překrásná kytička, od pohledu skvělý koláč i dort a roztomilost sama - pejsci! Krásný příspěvek, Adinko!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Helenka,
      psíky sú naše lásky, že?
      Krásny týždeň Ti prajem,

      Odstrániť