:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



28 mája 2017

Alexík má narodeniny... / Alexík hat Geburtstag...

...teda presne dnes je to už 6 rokov, čo nám robí nesmiernu radosť a spoločnosť. A verím, že tu s nami ešte dlho pobudne.
A aký je jeho skutočný vek? Prezrite si nasledovnú tabuľku na tejto stránke, bola som z nej veľmi prekvapená...
Teda v prepočte by mal Alexík dnes ľudských 74,5 roka (presnejšie 74,68). Tak to už je úctihodný vek :-) čo poviete?

28.05.2017  Čakanie na darček :-)
5/2017
6/2016
2015
3/2013    Vľavo Betynka-mama a Alexko
4/ 2014
9/2015

7/2012
7/2011 Alexík vľavo
2011    Alexík s maminkou

Dobrú noc!
A.

14 komentárov:

  1. Prajem Alexíkovi, aby vám ešte dlho robil radosť a milú spoločnosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všerko naj naj ... a Tebe krásny celý týdeň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a aj Tebe krásny a pohodový týždeň!
      A.

      Odstrániť
  3. Aďka, a Kubko ešte maličký, zaspomínala si si :-)
    Tak teda nech sa miláčikovi rodiny darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adi, to se mi ani nechce věřit, pamatuji si, jak jste si ho pořídili.
    Tak mu přeji hlavně zdraví, milující rodinu má!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru Helenka,
      ten čas neúprosne letí...a ďakujem za prianie.
      Pekný deň, pa,
      A.

      Odstrániť
  5. Juj, ten je rozkosny ... Prajem jemu aj vam este vela spolocnych a stastnych rokov .... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prekrásny psík. Máme doma 8 ročného vlčiaka a 9 ročného yorkshira a sú to naša rodina, tak ako aj deti. Ja som tak vedela že jeden psí rok je 7 ľudských, t.j. Alexík má ešte len 42 rôčkov :-), je v najlepších rokoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentík.
      Aj ja som si to myslela, ale nie je to tak, každé plemeno má iný vek a je to asi tak, lebo vidno, že už ten "náš" starne...ale je to náš miláčik (asi najviac môj).
      Prajem pekné dni nielen so psíkmi :-)
      A.

      Odstrániť