:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



04 augusta 2023

Výšivka na rok 2023

Vitajte!

Po dlhom hľadaní tej "pravej výšivky" na tento rok som objavila túto, nádhernú kyticu pivónií v džbáne. Pred pár dňami výšivka dorazila a ja som sa do nej včera konečne pustila. Raz za týždeň vám ukážem, ako napredujem, prípadne nenapredujem ☺☺☺ Sada obsahuje 79 farieb muliniek.

Urobila som si malú radosť a teším sa. A čo potešilo naposledy Vás?



Začiatok 3.8.2023



Majte krásny a pohodový víkend!

A.


9 komentárov:

  1. Adko pivoňkový obraz bude krásný, ale těch barev bavlnek... Jsem zvědavá na výsledek, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adinko, tak to bude tedy velká paráda! Krásný motiv si vybrala.
    A moje radost - krásné letní šaty, jen co přišly, ochladilo se :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To bude nádhera! :) Je fajn mít takový koníček.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pamatuji si, jak jsme na základní škole vyšívali, ale do papíru (takový malý obrázky) a já jsem to milovala. Fakt mě to bavilo! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aďka, pustila si sa do náročnej práce, klobúk dole! Ja s mulinkami nerada robím, a z papiera som zatiaľ vyšívala iba raz. Takže máš môj obdiv! Držím prsty a prajem veľa elánu!
    páááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Motiv vypadá moc krásně, bude to spousta práce :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To bude nádhera.Ani jsem nevěděla,že se dodávají obrázky i s bavlnkami.Je to vždy pracné sehnat tu pravou barvu.
    Přeji úspěch Eva H.

    OdpovedaťOdstrániť