:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



12 marca 2023

Môj február

 Vitajte!

Už niekoľko dní mám tento článok rozpísaný, snáď ho už dnes konečne dopíšem a zverejním ❤


KVETY

Na Valentína som dostala krásnu kyticu žltých tulipánov a bielych frézií. Kytica v krásnom stave vydržala 11 dní. Frézie len 2 dni...


Dostala som aj zaujímavý veniec z prútia.


Aj túto kyticu, žiaľ, lepšiu foto nemám, bola rozmazaná a túto som fotila asi na 4 deň. Bola nádherná, ale nevydržala dlho.


KNIHA

Marianna JURKOVÁ - Manželstvo po arabsky

2021

Kniha je o dvoch priateľkách, ktoré odišli za lepším životom do cudziny. Jedna sa rozhodla študovať, druhá čím skôr vydať... Kniha sa dobre čítala, za dva dni bola po večeroch prečítaná. 

Corentin Lamy - KORUNA Pravda a lož

2022

Bola som veľmi zvedavá na túto publikáciu, rada čítam i sledujem dokumenty o Kráľovnej Alžbete II. Je plná informácií z kráľovského života + veľa fotografií. Kniha vyvracia mýty natorené spoločnosťou Netflix The crown. Seriál som ešte nedopozerala celý, ale kniha sa mi páči viac :-)

Odporúčam.



FILM

The crown

2016

Seriál je vydarený, ale nie vždy sa drží skutočností, realite, ani presného času, kedy sa niektoré udalosti odohrali. I tak je zaujímavý. Žiaľ, nedokážem vložiť ukážku, časť Macu nefunguje, ako má...


Môj TIP

EUCERIN Sun protection SPF30 Oil control

Tento úžasný gél-krém používam v zime, na leto volím s SPF 50. Je nemastný, rýchlo vstrebateľný a je vhodný i pod make-up. Obsahuje 50ml. Ja mám zmiešanú a citlivú pleť a tolerujem ho skvele (čo sa o väčšine krémov nedá povedať). Je to moja stálica už min. päť rokov.


NÁKUPY

CD rádio do detskej izby. Je neuveriteľné ľahké a nemám mu čo vytknúť.


Mix potravín z Ikey a ázijského obchodu, zaujala nás tam bezlepková Teriyaki omáčka a knedličky Gyoza s krevetami...


Nový stôl do obývačky, ten z Mobelixu vydržal len pár mesiacov, bol hrozný, labilný, akoby zlisovaný z kartónov. Na foto nový, práve zmontovaný.



MAŠKRTA

Gumové kórejské cukríky s hroznovou príchuťou, 2,90 Eur

Tieto vybral Kubko náhodne v ázijskom obchode. Balenie nebolo veľké, cca do 50g a príchuť červené hrozno je geniálna. Zjedla by som ich všetky naraz, keby môžem :-) Musím sa pozrieť aj po iných príchutiach, táto bola naozaj skvelá. 


BEZLEPKOVÝ TIP

SLOVAKIA - pop chips s príchuťou smotana s cibuľkou

Jedná sa o novinku na trhu. Chipsy sú vyrábané tlakom a teplom, nie sú vyprážané a majú o 50% menej tuku. Sú chutné, chrumkavé, ťažko ich prestať jesť. Za mňa určite áno. Ešte je príchuť červená paprika, ale tie som ešte neochutnala. Milujem chipsy, toto je skvelá náhrada.


Z MOJEJ KUCHYNE

Rýchla tortilla pizza


Čokoládové želé


Opičia bábovka ešte pred pečením, potom som ju zabudla vyfotiť.


Tvarohová s brusnicami a maková štrúdľa s višňami.


Šošovicová placka bez lepku s domácim kebabom a zeleninou



Rafaeolo koláčik.


Tvarohový krémeš.


Krevetové rizoto.


Teriyaki kura.


VÝLET 

Cez jarné prázdniny sme sa zastavili v Bratislave a cestou natáčali reláciu Bez servítky, museli sme si to zvečniť :)



Kubko bol prvýkrát u barbera na strihaní.


MAZNOŠ



Ďakujem za Váš čas, ak ste sa prelúskali až sem.
Pekný večer,
A.

5 komentárov:

  1. Adinko, ráda jsem se podívala na tvůj uplynulý měsíc. Krásné kytice, spousta dobrot.
    Přeji pěkné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Il tuo mese di febbraio è stato ricchissimo di novità soprattutto dal punto di vista della cucina e della lettura.
    Anche a me piacerebbe molto leggere il libro sulla regina Elisabetta

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post , very interesting , lovely food .
    Have a fun week.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aďko zdravím. To je dobrot, ochutnala bych všechno... Nejvíc kremeš, ten mám ráda. Dostala jsi krásné květiny a synovi to moc sluší ! Děkuju za Tvoji podporu u mě, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tulipány miluji, nedávno jsem si také konečně jedny žluté a fialové pořídila - jaro je nádherné. :)

    OdpovedaťOdstrániť