:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



23 augusta 2021

Bojnice 2021 a skvelá večera

Vitajte!

Keď tak premýšľam, už to budú asi aj tri-štyri roky, čo sme boli naposledy v ZOO v Bojniciach a tak sme sa tam vybrali. Nie je to od nás až tak ďaleko, cca do 200km, ale nevedie tam priama cesta.... Počasie pod mrakom, 19C a hlavne ZOO nebola preplnená, tak ako býva počas leta a prázdnin po minulé roky.

Výlet sme si užili a aby toho nebolo málo :) volala manželovi jeho obchodná partnerka a kamarátka, že pricestovala na Slovensko a pozýva nás na večeru... pre mňa prvýkrát, manžel tam už bol niekoľkokrát. No proste paráda ... dokonca nám držali miesto na parkovanie, lebo zaparkovať v centre mesta je nemožnéééééé. Pár fotiek som urobila, ale teraz poďme najskôr do ZOO.





Dolu v ohrade bol mladý hnedý medveď, ktorý spal, v pozadí zámok. Do zámku sme už nestihli.


A tu je aspoň môj mangovo - kokosový dezert. Dúfam, že video pôjde prehrať.


Jedna fotka z reštaurácie z môjho miesta :-)



Majte sa krásne. U nás celú noc a ráno pršalo.
A.

16 komentárov:

  1. Aďko, zdravím. Zvířátka a Zoo prima, ale to video ! To je jak z pohádky Hrnečku vař... Takový dezert bych si taky nechala líbit. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Leni,
      ďakujem. No bolo to prekvapenie aj pre mňa, lebo v jedálnom lístku o tom nebola ani zmienka... iba sa ma čašník nesmelo spýtal, či si to nechcem natočiť :-)))
      A bol to koláčik s mascarpone plnený mangovým pyré a obalený v kokose a k tomu kopček mangovej zmrzliny.
      Maj sa krásne

      Odstrániť
  2. Adinko, neupsala ses? 230 km?
    Na Bojnici nemám úplně hezké vzpomínky - byla jsem tam jako dítě a chtěla jsem ten pohádkový zámek ukázat i dětem. Zaplatili jsme nejdražší parkovné (bez ohledu na to, jaký čas na místě budeme)v Evropě a Terka dostala z ničeho nic horečku, asi tu krásu ani nevnímala...
    Taková večeře by mi dojem určitě spravila...
    Je dobře, že vám se výlet vydařil!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      malá oprava, do 200km, najdlhšia trasa trvá 212km. Ale nám to nevadí, neboli sme v ZOO asi 3 roky, inak tam jazdíme každý rok.
      Máš pravdu, stále majú najdrahšie parkovné široko ďaleko :-)
      Tak to ma mrzí, verím, že si ešte niekedy Bojnice pozriete...
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  3. Lovely photos , looks like you had a great time.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, ale není to daleko - 230km?

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Adi, mohu napsat, že "v Bojniciach som bola aj ja" ☺, ale je to už hodně let. Tehdy jsme byli na zámku, ten je moc hezký, také v ZOO, ale určitě tam bylo i koupaliště, protože jsem si brala plavky a vím, že jsme se koupali. Je tam pořád to koupaliště? Ubytování tehdy bylo v Prievidzi. Líbilo se mi tam. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Hani,
      myslím, že ani po rokoch sa tam veľa nezmenili 🙃 chodím tam od mala, tak to viem porovnať...
      Áno, kupalisko je stále pri parkovisku, ale v deň našej návštevy tam nikto nebol, bolo chladno. Ani neviem, či som sa tam niekedy kúpala 😉
      Pekné dni 🌹

      Odstrániť
  6. Já mám moc ráda zoo, ale v této jsem nebyla☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak dawno nie byłam w ZOO, cieszę się, że wycieczka się udała :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Do Zoo chodím moc ráda, pořídila jsi krásné fotky a ten dezert musel být také dokonalý - mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť