:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



25 augusta 2020

Choinka 8/2020

Vitajte!

Dnes vám ukážem svoj augustový príspevok do Choinky, ktorej sa každý mesiac zúčastňujem u veľmi šikovnej a nadanej Kasii.

Je to sviečka, už dávno som žiadnu nevyšívala a je to taký vďačný, malý darček a ozdoba. Dnes bude v červenom šate. Obal sa dá ľahko vyvliecť zo sviečky...

Ak máte čas a chuť, prezrite si galériu prác z minulého mesiaca tu. Mám poradové číslo 44 ☺










Prajem vám ešte pekný deň a ďakujem za každý komentár 💜
A.

26 komentárov:

  1. Aďko, moc se Ti povedla. Toto jsou moje vánoční barvičky.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      ja tie farby každý rok na Vianoce mením...
      Krásne dni, pá

      Odstrániť
  2. Nedávno si dávala Choinku, ako to utieklo. Veľmi rýchlo. Idem sa pokochať, ako vždy :-) Výšivka je pekná, mňa by taký darček potešil.
    Prajem pekné, posledné dni prázdnin. Uži si to v pohode

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milé slová :-)
      Veru, ako ten čas letí, ešte prednedávnom bol môj Kubko bábätko a už bude tretiak a pomaly aj koniec prázdnin...
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  3. Pięknie ozdobiona świeczuszka Adko, hafcik delikatny i pełny uroku 😊
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár, potešila si ma :-)
      Pekné slneční dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  4. Moc pěkná výšivka a na svíčce jí to moc sluší. Jsi šikovná!
    Přeji hezké dny, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Adi, to je moc krásná výšivka. Už jsi mi tím připomněla Vánoce :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti,
      ani sa nenazdáme a o štyri mesice máme Vianoce... ten čas neúprosne letí.
      Pekné dni :-)

      Odstrániť
  6. O, Adko, widzę, że w tym miesiącu miałyśmy identyczny pomysł!:) Sliczna świeczka.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mali sme rovnaký nápad, ale minulý rok som ich vyšila pekné množstvo :-)
      Pozdravujem

      Odstrániť
  7. Aďka, dnes som na teba celý deň myslela, akurát som si plánovala príspevok s darčekami od teba, mám ich už veľa, ďakujem ti!
    Mám doma stále deti a tak sa mi nedá ani vyšívať ani sledovať blogy. Ale som rada, že sú tu, veď na všetko bude ešte čas, keď tu opäť zostanem sama.
    Sviečka je nádherná a určite ak budem potrebovať niečo malé ako darček, odkukám od teba :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujem za príspevok, potešila si ma. Aj ja Ti ďakujem za Tvoje darčeky...
      Užívaj si deti, na blog budeš mať čas aj potom. Snáď si užívate aj spoločné výlety v tejto dobe "koronovej" a snáď už je turistov pomenej :-)))
      Teším sa, ak som Ťa inšpirovala so sviečkou, pááá a pozdravujeme

      Odstrániť
  8. Uwielbiam sposób w jaki ozdabiasz swoje świece świąteczne :) Pięknie to wygląda a jeszcze piękniej będzie móc podczas świąt patrzeć na płomień świecy <3
    Uściski i buziaki :*
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bardzo ładny hafcik. Świeczka prezentuje się bardzo pięknie. Podoba mi się bardzo wykończenie miejsca gdzie łączy się kanwa. Tasiemka z tymi kokardkami dodaje uroku 😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for the beautiful comment, you pleased me 😍

      Odstrániť
  10. Bardzo ładna ozdoba świąteczna, perfekcyjnie wykończona!😍 Bardzo mi się podoba❤🌲

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, potešila si ma ❤
      Pekný víkend!

      Odstrániť
  11. Cudne sówki, ozdoba świecy rewelacyjna i mega świąteczna.

    OdpovedaťOdstrániť