:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



28 mája 2020

CHOINKA 5/2020

Vitajte!
Ďakujem za komentáre k predchádzajúcemu príspevku ☺

Blíži sa koniec mesiaca a tak vám predstavujem Choinku za mesiac máj., ktorej sa zúčastňujem každý mesiac u Kasii.

Choinku za mesiac apríl si môžete prezrieť tu. Mám poradové číslo 39.
Pôvodne som malé autíčko chcela fotiť s takým istým, len väčším, ale už som ho asi dobre upratala do vianočných ozdôb a odložila ...

Reďkovka je z našej záhradky ☺ 











Prajem vám pekný deň!
A.

30 komentárov:

  1. Zachwycająca poduszeczkę zrobiłaś a żarcik jest cudowny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adko cuda podusia ślicznie odszyta, a haft słodki:)
    Bardzo mi się podobają hafty świąteczne z samochodzikami, też mam podobny w swojej kolekcji.
    Buziaki ślę!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziękuję, lubię też ten mały czerwony samochód :-)

      Odstrániť
  3. Tak polštářek s touto výšivkou jsem dostala před dvěma lety od Jitušky a udělala mi velikou radost. Kouzelný motiv!
    Adinko, přeji příjemné dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      pamätám si, že ste také dostali, už vtedy sa mi motív veľmi páčil a jednoducho som ho musela mať :-)
      Helenka, prajem Ti krásne júnové dni, pá

      Odstrániť
  4. Milý vankúšik vznikol. Choinku som si pozrela, je tam kooopa krásnch prác.
    Prajem pekný víkend

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný mini polštářek a roztomilý motiv!
    Hezký víkend přeji, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za milý komentár.
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  6. Aďka, tento motívček je krásny, už aj ja som ho vyšívala, ale asi si ho urobím aj pre seba, lebo na Vianoce sa veľmi hodí do mojej zbierky :-)
    A teraz idem ešte na ten apríl pozrieť, oči popásť :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      do Vianoc to stíhaš :-) aj mne sa tento motív veľmi páči a musela som ho mať vo svojej zbierke.
      Choinka je nádherná.
      Pááá

      Odstrániť
  7. Świetna praca,miło się kojarzy:) Pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kochana :)
    Ty wiesz, że ja uwielbiam świąteczne autka, nie na darmo są one na bannerku każdej choinkowej zabawy ;)
    Stworzyłaś cudowną ozdobę i bardzo pięknie uwieczniłaś ją na fotografiach :)
    Pozdrawiam Cię ze słonecznej Polski :*
    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kochana Kasia,
      dziękuję za piękny komentarz, sprawiłeś mi przyjemność :-) Uwielbiam ten czerwony samochód ...
      Pozdrawiam ze Słowacji :-)

      Odstrániť
  9. Aďko, tak ten polštářek je nádherný, mám ráda Vánoce do červena. A autíčko se stromečkem je krásná dekorace. Skvělá práce. Domácí ředkvičky ...mňam.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáši,
      ja asi nemám vyhranenú farbu Vianoc, každý rok máme inú farbu... ale červená je asi taká typická.
      A reďkovky sú výborné :-)
      Pekné júnové dni, pááá

      Odstrániť
  10. Śliczny ten świąteczny samochodzik - jednak piesek skradł całe show!;) Cudowny jest!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziękuję,
      Alexík jest naszą największą gwiazdą :-)))
      Pozdraviam

      Odstrániť
  11. Piękna poduszeczka Ci wyszła. Z motywem czerwonego autka wygląda obłędnie.
    Autko skradło moje serce i muszę sobie takie koniecznie wyhaftować.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziękuję i życzę miłego haftu...
      Z pozdrowieniami 🙂

      Odstrániť
  12. Adi, Tvoje výšivka tu už byla pochválena a já se přidávám k pochvale. Autíčko mi ale dost připomíná to Tvoje, které jsem viděla na fotce, takže se ti hodí i do Tvého "přibližovadla" :-))). Ať se vám daří. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka,
      veľmi si ma potešila... ani som si neuvedomila, že malé červené je ako to moje :-)))
      Prajem krásny víkend

      Odstrániť