:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



24 júna 2019

...Poopsie...

Vitajte!

Blíži sa koniec školského roka a keď som sa dozvedela, že naša kamarátka Natálka bude mať tiež samé jednotky (3.ročník), určite si zaslúži aspoň malý darček aj od nás 💜
Vraj sa jej veľmi páčia Poopsie, u mňa neznámy pojem :-) ale googl ma nesklamal a niečo som vybrala. Objednala som jej aj hračku, "jednorožca",ako to ja nazývam, tak snáď dorazí včas. Už dlho túžila po niečom vyšívanom, tak snáď bude spokojná... dnes som ho dokončila.










Naša mini záhradka :-)



Majte sa krásne, nech sa vám darí. A ďakujem za každý komentár.
A.

18 komentárov:

  1. Ach...bajkowy jednorożec Adko i piękny hafcik :)
    Pozdrawiam wakacyjne :)))
    Ania.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som nevedela, čo je to Poopsie :-), ale už viem. Google odhalil :-) Myslím si, že sa jej to bude páčiť. Záhradka je utešená, ošetrená, tak nech máte hojnú úrodu.
    Prajem krásne predprázdninové, už letné, dni♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár. Budem veriť, že sa bude páčiť, i keď až teraz som si všimla, že mi na líčku chýbajú dva krížiky :-(
      Záhradka pomaly rastie...už sa teším na úrodu rajčín a paprík, šalátu, mrkvy, feferóniek, cukety, cibuľky, hrášku, a ešte možno niečo dosadíme :-)
      Pekné letné dni prajem ♥

      Odstrániť
  3. Adinko, výšivka je nádherná, i když téma je i pro mě španělská vesnice :o) Ani Alex z toho není moudrý :o)
    Zahrádku máš kouzelnou!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      hlavné je, že som to našla. Dokonca je Poopsie so sližom :-) po ktorej túži...
      Alexík sa práve zobudil, preto ten pohľad :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  4. Aďka, nielen Natálke sa bude páčiť, Alexovi sa tiež moc páči :-)
    A ja? Nuž tiež nerozumiem, ale hlavná je teraz Natálka :-)
    Záhradka je super a tá levanduľka vonia až tu!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka,
      verím, že poteším. Alexík ocení všetko a hlavne skontroluje :-)
      Levanduľa ešte stále nie je v plnom kvete, potom sa chystám na sirup a niečo Ti aj nasuším...
      Páá

      Odstrániť
  5. Jednorożec jest przepiękny, niczym wyjęty z bajki ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Adka, pekne pojata vysivka ... Urcite urobi vela radosti... tak ako Maxikovi... Praj krasne leto a detom skvele prazdniny ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      ale Mxíka má vnuka Danka :-) Ja mám doma Kubka a nášho bulldoga Alexíka...
      Ďakujeme, aj Tebe pekné leto, pá

      Odstrániť
    2. No to som poplietla poriadne ... Snad som neurazila nikoho... Adka, prajem krasnu sobotu... L.

      Odstrániť
  7. Tak jsem zase o kousek chytřejší :-)
    Krásný dárek pro Natálku! Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Aj ja som mimo, Natálka má ešte dve sestričky, tak poznajú, čo je "in" medzi dievčatami... ja mám len Kubka :-)
      Páá

      Odstrániť
  8. Poopsie? Čo to je? Asi nejaký nový detský idol...zdá sa, že nielen Maxík je z toho zmätený :-). Moje deti sú dospelé, vnúčatá zatiaľ nemám , takže momentálne netuším čo v detskom svete "letí". Ale výšivka je pekná a určite urobila radosť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poopsie je niečo ako jednorožec, aale môže mať rôznu podobu zvieratka...
      Alexík sa práve zobudil, preto nechápal, čo to má vedľa seba :-)
      Výšivku som ešte neodovzdala, ale už sa na to teším.
      Prajem pekný víkend a ďakujem.

      Odstrániť