:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



21 mája 2019

...ešte veľkonočne...

Vitajte!
Ďakujem za všetky milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku, potešili ma 👍

Pri prezeraní fotografií som zistila, že som vám ešte neukázala darčeky, ktoré som urobila pre Kubkovu pani učiteľku a vychovávateľku.
Tak aspoň malá ukážka. 

Mrkvový zajačik :-)





 A tu je "vajíčková lízanka".






A víkendové "hubárčenie".



Mám rada žlté polia repky olejnej...


Prajem vám krásny dník!
A.

19 komentárov:

  1. Adi, ty jsi šikukla! To byli obdarovaní určitě nadšení, z takového dárečku :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti,
      tešili sa, dokonca im vyhŕkli slzy...a ja s nimi.
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  2. Aďko, krásné dárečky jsi vytvořila, určitě se líbily.
    Tyto houby neznám, ani bych nevěděla, co s nimi. :o)
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáška,
      ďakujem za milé slová. Huba je sírovec obyčajný a mali sme ho napr. aj tu:
      https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8559283930701715192#editor/target=post;postID=6683068943678421602;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=4;src=postname

      Odstrániť
  3. Aďka veľmi pekné darčeky ... milé a vkusné ... Pani učiteľky boli isto nadšené ... Ja by som teda bola ... hi hi ... Pozdravujem a prajem pekné dni ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      rada tvorím "takéto drobnosti", lebo v obchode také nemajú :-)
      Pekné dni aj Tebe, i keˇk u nás už od včera prší...

      Odstrániť
  4. Krásne si vyšila! Určite mali úspech. A huby boli určite chutné. Ja len sucháče, dubáky a podobné poznám.
    Krásny týždeň želám♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani
      ďakujem za milý komentár. Huby, ktoré spomínaš sú síce nazvané laicky, ale viem, ktoré myslíš. To vieš, u nás sa huby zbierajú celoročne, ale bez manžela a syna by som ani ja ich veľa nedala :-) To sú moji huboví maniaci a bola by to téma na dlho.
      Krásny týždeň aj Tebe ♥

      Odstrániť
  5. Adinko, mám moc ráda tvé výšivky, ale nemám ráda řepková pole. Jsem na ně alergická, a pokud jsou i u vás, v oblasti, která byla obilnicí Slovenska, je myslím něco špatně...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      potešila si ma.
      Zatiaľ alergiu na repku nemám, ale máme deda, ktorý ju má... zato mám iné alergie (pokosená tráva, peľ a iné :-)). V dnešnej dobe sú aj prešľachtené obiloviny, preto vzniká toľko alergénov...
      Pekný deň aj Tebe, pá

      Odstrániť
  6. Piękne !!!
    Ślicznie oprawione zawieszki , urocze hafciki:}
    Miłego dnia Adko :}}

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bellissimi lavori di ricamo e immagini stupende!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ale super hafty i jak pięknie oprawione. Te jajka na piku są śliczne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for nice words. I like mini embroidery :-)

      Odstrániť
  9. Wspaniałe ozdoby wielkanocne Adko😁
    Bardzo mi się podoba, jak je wykończyłaś.
    Uściski słoneczne zasyłam🏵️
    Kasia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Kasia,
      always happy your comment :-)
      Have a nice day too!

      Odstrániť
  10. Pomysłowy marchewkowy zajączek napewno ucieszył panią wychowawczynię. Jajeczka na piku śliczne! Wszystko starannie wykończone. Ja mam problem z szyciem.

    OdpovedaťOdstrániť