:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



21 mája 2018

...Majke

Vitajte u mňa!
Ďakujem za milé komentáre k predchádzajúcemu príspevku!

Mojej kamarátke Maťke sa narodilo dievčatko Mária, tak som jej musela niečo vyšiť na pamiatku 💜💛💚  
Je to jej prvé, vytúžené dieťa, tak im prajem krásny a šťastný spoločný život. Dúfam, že sa darček bude páčiť (aspoň maminke)...



A tu už som obrázok zarámovala:








Malý pomocník :-) musí byť všade so mnou.



 A môj Spiderman. Foto je zo soboty z akcie "Dni rodiny" v našej obci. Parádne sme si to tam užili.


Budem rada, ak si nájdete chvíľku a zanecháte mi tu pár slov... 
Majte sa krásne,
A.

25 komentárov:

  1. Aďko, tak takový obrázek potěší určitě každou maminku :) Opravdu se ti povedl moc :)
    Krásný den, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adorable !!!!
    Merci pour la visite et bonne semaine !
    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adinko to je kouzelný dárek, kamarádka bude nadšená, malá Marienka až za pár roků. Pak ocení tvou práci! A koukám, Alex musí být u všeho, že (dobře to znám)!
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka!
      Presne tak, možno to ocení o pár rokov :-)
      A Alexík je veľký pomocník, určite máš takého aj Ty doma...

      Odstrániť
  4. Adi,
    to je tak krásný a miloučký dárek. Moc se Ti povedl a určitě moc potěší!
    Zdravím Tvého pomocníčka!!
    A mějte se krásně Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jarka!
      Pomocníčka poškrabkám :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  5. Aďka, prekrásne ... to bude pamiatka na celý život ... si šikovná ... Majte sa doma fajn a buďte zdraví .... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri!
      Rada vyšívam k narodeniu bábätka, je to také milé...
      Aj Ty sa maj krásne, pá

      Odstrániť
  6. To je krásná upomínka na celý život. :-) Myslím, že v pokojíčku se bude perfektně vyjímat.
    Měj se krásně, pa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Tiež si myslím, že tá ružová sa bude v detskej izbičke vynímať :-) škoda, že aj ja nemám dievčatko...ale možno raz, treba veriť.
      Pá, pekné dni

      Odstrániť
  7. Veľmi milý darček a určite krásna spomienka. Spiderman je na nerozoznanie od pravého :-). Pekné dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika!
      Rada vyšívam, takže voľba bola jasná...
      A Spiderman? Ani neviem, prečo si dal namaľovať práve túto postavičku, fičíme totiž na niečom inom :-)
      Pekný deň

      Odstrániť
  8. Adi, krásne. Výborne si to vymyslela a aj zrealizovala. Zaručene poteší tento darček. Maj sa krásne D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka!
      Tak mňa osobne by takýto darček potešil, žiaľ, moje kamarátky nerobia žiadne ručné práce, čo je škoda...
      Aj Ty sa maj krásne, pá

      Odstrániť
  9. Milučký obrázok nad postieľku malej Majky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka :-)
      Ešte stále čaká doma na odovzdanie...

      Odstrániť
    2. No, už by sa patrilo, aby ho mala :-) Nie, nevyčítam, len som chcela posrandovať. Malá už bude mať čochvíľa 4 mesiace. Keby som bola ja čerstvá maminka toho bábätka, určite by som ten obrázok zavesila nad postieľku malej.

      Odstrániť
  10. Sehr sehr hübsch, sowohl die Stickerei als auch die Fotos, schöne Pfingstrosen!
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aďka, krásny obrázok dostane Majka, určite sa z neho bude tešiť dlhé roky a bude jej zdobiť izbičku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka :-)
      ...keď nie jej, tak maminke :-)))
      Ale nie, chcela som jej dať okrem tašky kúpených darčekov dať aj niečo, čo sa nedá kúpiť...

      Odstrániť