:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



13 januára 2019

...mandarínkový punč...

Vitajte!
Ďakujem za vaše komentáre k predchádzajúcemu príspevku!

Vyšívam, tak aspoň malá ukážka, ako som postúpila.



Už dlhšie som sa chystala na vyskúšanie tohto likéru, tak konečne prišlo aj naň. Je to také sladučké pitie s minimom alkoholu a chutí naozaj výborne. Recept mám z blogu od Danky.


MANDARÍNKOVÝ PUNČ

Potrebujeme:

8 mandarínok
150ml jablkového džúsu
80ml kvalitného hnedého rumu
1 celá škorica (ja som pridala aj štipku mletej)
4 hrebíčky
2 PL hnedého cukru

Mandarínky odštavíme (ja som dužinu neodstraňovala), pridáme jablkový džús, cukor, korenie a varíme, kým sa cukor úplne rozpustí. Necháme chvíľu vychladnúť a prilejeme hnedý rum. Necháme uležať minimálne do druhého dňa :-)
Z uvedených ingrediencií vyjde množstvo, ako je na fotografii nižšie.
Tak na zdravie!



A dnes naňho prišlo na našom milom popoludňajšom stretnutí s priateľmi na Železnej studienke... Tak tu je receptík.

Majte sa krásne, prajem vám ešte pekný večer!
A.

12 komentárov:

  1. Vynikajúci nápoj na zimné stretko s priateľmi :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Liebe Ad'ka,
    der Start deines neuen Projekt sieht jetzt schon sehr vielversprechend aus, meine Güte, so ein hoher Zylinder!
    Mmmhh, und der Punsch schmeckt sicherlich herrlich.
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Jutta,
      viellen Dank. Ja, es ist ein Zyllinder...ich mag diese Stickerei.
      Punsch schmeckt lecker :-)
      LG

      Odstrániť
  3. Adinko, jsem zvědavá, co to vlastně vyšíváš - pán v cylindru?!
    Punč vypadá skvěle, to rozhodně vyzkouším!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka,
      bude to taký škriatok v cylindri 1 ešte niečo :-)
      Dúfam, že Ti punč bude chutiť, tak ako nám.
      Maj sa krásne, páá

      Odstrániť
  4. Aďka, vyzerá veľmi dobre ... Píšem si recept, aby som mohla urobiť čo najskôr ... Pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri,
      potom daj vedieť, či chutil. Ale je veľmi jednoduchý a chuťovo nezvyčajný.
      Pekný deň, pá

      Odstrániť
  5. Aďko, vypadá dokonale, hned bych si ochutnala. Punč si dělám, ale ten koupený. :o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      mne kúpený veľmi "nejde", niečo mi v ňom vadí, ale tento je iný a výborný :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  6. To musí být dobrota! Punče mám v zimě k pití ráda, takže mockrát díky za tip a já jdu koupit mandarinky. Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár a verím, že Ti bude chutiť, ja som ho včera robila opäť :-)
      Pekný deň

      Odstrániť