:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



21 septembra 2019

Svadobná pohľadnica

Vitajte!
Ďakujem za všetky komentáre k predchádzajúcemu príspevku, potešili :-)

Už to bolo dávno, čo sme boli na svadbe, tipujem tak cca 5 rokov a v októbri sme na jednu pozvaní. A nie hocijakú, bude sa ženiť môj mladší braček :-) a my sa už veľmi tešíme. 
Tak som vymyslela jednu svadobnú pohľadnicu, je síce v ružovom (inú paspartu som nikde nevedela zohnať), ale snáď to nevadí a poteší ...

Šaty už mám, už len zohnať črievičky ako pre popolušku (č. 35) 👍









Tieto huby sú zo štvrtka.



Prajem vám krásny víkend a prvý jesenný deň!
Moji "chlapi" sa išli vyvenčiť do lesa, tak verím, že budú plné košíky húb  :-) Ja som indisponovaná, tak my spoločnosť robí Alexík.
A.

26 komentárov:

  1. Peknú pohľadnicu si vyšila, myslím, že poteší.
    Hríbiky by som si dala, veru narobila si mi chuť. Vajíčka mám, len hríbiky nie :-)
    Uži si víkend a pekný deň♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár.
      Ja mám aj huby, stačí sa zastaviť :-) moji chlapi mi doplnili zásoby.
      Pekné jesenné dni, pá ♥

      Odstrániť
  2. Aďko, pohlednice je opravdu nádherná, originální. Hezky jsi ji vymyslela a zpracovala, určitě se bude líbit.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Dáška,
      bola to taká rýchlovka :-)
      Maj sa krásne aj Ty, pá

      Odstrániť
  3. Complimenti per la bellissima cartolina nozze e che spettacolo i funghi che avete raccolto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I love Italian :-)
      Thank you for the nice comment, you delighted me ♥

      Odstrániť
  4. Krásný, osobní dárek, Adinko!
    Bude to pro rodinu jistě velmi významný den.
    A doufám, že nám ukážeš šatičky i botičky :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Helenka,
      chcela som niečo, čo sa nedá kúpiť a vždy keď si ju prezrú, tak si na mňa spomenú...
      Ukážem aj šatičky, botičky ešte stále nemám.
      Pekný týždeň, pá

      Odstrániť
  5. Wspaniała praca, cudo!! Pozdrawiam! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Piękny haft. Myślę, że różowy będzie dobrym kolorem 😊
    Pozdrawiam z Polski Alina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Alina
      and I love pink :-)
      Greet from Slovakia

      Odstrániť
  7. Przepiękna kartka i jakie apetyczne grzyby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné originální přáníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bardzo elegancka karteczka,delikatna i piękna:)
    Pozdrawiam Adko :)))😊🌺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Anna za milý komentár.
      Pozdravujem do Poľska ♥

      Odstrániť
  10. Piękna kartka. Jak mieszkałam w kraju chodziłam z tatą na grzyby. A w Irlandii nie ma zwyczaju zbierania grzybów.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your visit and nice comment. I love mushrooms ...
      Greetings to Ireland

      Odstrániť