:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



16 mája 2019

... foto bez slov ...

Vitajte!

Už niekoľko dní u nás nepretržite prší, ale dnes na chvíľu prestalo a tak som to využia a fotila (nielen) v záhrade, ale i vo váze ...



veľkonočný kaktus práve začal kvitnúť :-)



pažítka

Kvitne nám i citrónovník a zároveň má aj plody

Prileteli i sýkorky...


...Alexík...

Ďakujem za všetky komentáre a gratulácie v predchádzajúcom príspevku, veľmi ma potešili.
Pekný deň,
A.

22 komentárov:

  1. Aďka, krásne vám to kvitne a pekne si nafotila ... Maj pekné dni, pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, a ta poslední nejhezčí!
    Adi, měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Helenka!
      Aj u mňa je tá "pokrčená" naj :-)
      Krásny víkend a ďakujem za dnešné prekvapenie, potešila si ma, ďakujem.

      Odstrániť
  3. Krásne fotky! Kvietky, kaktus, egreš, citróny, hafino ... no krása. Potešila som sa! Prajem krásny víkend♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♥
      ...pred sýkorkami je ešte figovník :-)
      Aj ja prajem pekný víkend!

      Odstrániť
  4. Какой лимончик!И крыжовник уже какой!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Śliczne zdjęcia i kwiaty przepięknej urody:)
    Serdeczności dla Ciebie:*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dziękuję za miły komentarz i wyślij kwiaty :-)

      Odstrániť
  6. Aďko, krásně Ti vše kvete a Alexík má roztomilý čumáček. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška,
      mám rada spoločnosť kvietkov... a Alexíka... a ešte mojich dvoch chlapov :-)
      Pekný deň, pá

      Odstrániť
  7. Koukám na ty nádherné fotky- ty jsi Aďko také princezna kytička viď? :-)
    Pěkné dny, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romča :-) si ma pobavila... ale kvietky musím mať a rada aj fotím.
      Pekné dni aj Tebe, pá

      Odstrániť
  8. Wunderschöne Fotos, liebe Ad'ka,
    das sind tolle Bilder für einen professionellen Kalender!!!!
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke sehr, liebe Jutta,
      du geniesst mich immer :-)))
      LG

      Odstrániť