:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



26 novembra 2018

...voňavý stromček...

Vitajte!
Ďakujem za všetky milé komentáre, ktoré ste mi zanechali.

V piatok cestujeme na predĺžený víkend do Prahy (tak ako každý rok) a veľmi sa už tešíme. Bývať budeme úplne v centre v hoteli (inom ako minule). Ale nie o tom som chcela...

Na vianočných trhoch sa každoročne stretneme aj s priateľmi, tak som niečo malé vyrobila. Stromček nádherne vonia po škorici a tiež po levanduli a kardamóne, tie sú vo vnútri. Je to môj prvý tohtoročný stromček a verím, že nie posledný.










Každoročne nesieme aj orechy. Tohtoročné tvoria polovičky, okrem tích, čo vyberal Kubko. 
Celé je to doména môjho manžela a trvalo mu to pekné 4 hodiny.







Cez víkend som upiekla aj vanilkové mandľové rohlíčky. Budem veriť, že prežijú cestu vlakom :-)




rozkvitol mi aj vianočný kaktus :-)

Samozrejme, že ešte nesmie chýbať vaječný likér, sušené huby, šípkový džem a pre deti lego...

A na záver malá hádanka pre vás. Čo je to (zelené)? Odpoveď nabudúce :-)



Majte sa krásne a budem sa tešiť na vaše odpovede.
A.

P.s.: ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale fotila som malým canon večer...

16 komentárov:

  1. Aďka, stromček je veľmi pekný ... určite urobí radosť ... rohlíčky sa ti vydarili ... predstavujem si ich sladkú mandľovú chuť a vanilkovú vôňu ... na obrázku je asi plod niečoho, neviem čoho hi hi ... alebo, žeby dáka huba? ale zelená? no, neviem ... :)
    Prajem šťastnú cestu ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lauri :-)
      Chuť je výborná, ale ešte musia odležať a potom sa budú rozplývať na jazyku...
      Čo sa týka otázky, sčasti máš pravdu.
      Pekný večer, pá

      Odstrániť
  2. Adinko, jste na cestu do Čech vzorně připravení! Nádherné dárky!
    Moc tě zdravím a užijte si Prahu!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem krásne.
      Verím, že si ju užijeme tak ako každý rok (dokonca som tam dva roky bývala ), milujem Prahu :-)
      Aj ja pozdravujem, pá

      Odstrániť
  3. Aďko, krásné dárky povezete do Prahy, určitě se budou líbit. A to zelené tipuji vlašský ořech, nezralý. .o)
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dáška :-)
      To "zelené" nie je orech, ani zďaleka... ale nádherne to vonia.
      Pekné dni, pá

      Odstrániť
  4. Aďka, ten stromček sa mi veľmi páči, inšpirovala si ma. Ja veľmi nie som zdatná vo vyšívaní, tak si ho budem musieť nejako dotvoriť podľa vlastných schopností :-). A výlet do predvianočnej Prahy s priateľmi bude určite plný krásnych zážitkov a pocitov. Tak si to tam naplno uži.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika :-)
      Jasné, dá sa ušiť iba z farebnej látky a ozdobiť stužkou, aj tak bude krásny, držím palce a potom sa pochváľ.
      Teším sa do Prahy, vždy si tam dáme stretko s českými priateľmi, popozeráme, čo sa za rok zmenilo :-)
      Maj sa pekne

      Odstrániť
  5. Moc pěkný stromeček, povedl se, Aďko. Taky bych je letos chtěla zkusit, ale nějak není čas...
    Krásné dny, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dý :-)
      Držím palce, aby sa Ti vydaril a a aj ten čas sa našiel...
      Maj sa pekne, pá

      Odstrániť
  6. Krásné dárky, obdarovaným jistě udělají radost:-)
    Šťastné putování a užijte si víkend v Praze. Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Dasrčeky potešili a predĺžený víkend v Prahe bol nezabudnuteľný...

      Odstrániť
  7. piękne hafty :) a ciasteczka do schrupania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Чудесный ангелок! А какие орехи потрясающие! А фрукт-это маклюра ( Maclura)?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aďka, Kubkovi to ide parádne!
    Voňavý stromček je krásny a dobrý nápad, ako rozvoňať byt. Orechy aj ja pomaly lúskam, pôvodne som si dala záväzok, že každý večer aspoň 10 ks, ale záväzok neplním :-( A keď už aj lúskam, idú do brucha :-)

    OdpovedaťOdstrániť