:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



26 januára 2018

Víkendová prechádzka

Vitajte u mňa!
Ďakujem za všetky komentáre k predchádzajúcemu príspevku, vždy ma potešia :-)

Konečne nám trošku nasnežilo, tak sme sa všetci vybrali na dlhšiu prechádzku (minulý víkend). Ako inak, aj na huby a nesklamem vás, rástli a my sme ich našli :-)
Uchovec bazový alebo ľudovo aj Judášove ucho suším v celku v sušičke a po zaliati vodou nadobudne tvar presne taký istý ako pred sušením... 
Našli sme aj hlivu bukovú, časť som rozdala, a zo zvyška boli hlivové cestoviny, mňam.

Fotky hlivy v prírode mám nachystané tiež, ale štrajkuje pripojenie môjho PC a iPhone... 

A trošku som dnes vypekala :-) 
Pletenky
Dukátové buchtičky (budú zajtra k obedu)
A parené buchty, žiaľ, viac som ich nestihla odfotiť, bolo ich 16ks.
Prajem vám pekný víkend! 
Ten náš bude určite doma, Kubko ochorel...
A.

12 komentárov:

  1. Aďka, ja žasnem! Huby teraz, to je pre mňa zázrak! A toho kuchtenia máš tiež dosť, pre celú rotu :-) ale viem, akí su chlapi na sladkééé :-)
    Len škoda, že Kubko ochorel, prajem vám rýchle uzdravenie!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Danka.
      Najradšej chodíme na huby keď sneží :-) tak ako minulý víkend.
      Kubko má rád mäsko aj sladké, manžel preferuje to mäso :-)
      Pekný víkend, pá

      Odstrániť
  2. No nádherné huby ... Kto umí, umí .... :))))
    Aj to kysnuté tvorenie sa mi páči ... Aďka šikulka ... prajem celej rodinke pekný víkend ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a krásny víkend aj Tebe Lauri.
      To je tak, keď mám doma dvoch vášnivých hubárov :-)

      Odstrániť
  3. Aďko, hezké houbové úlovky jste našli. A ty pletenky jsou parádní.
    Přeji krásný večer. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáška, ďakujem :-)
      Ďalšie "úlovky" máme i zo včera...
      Prajem pekný večer!

      Odstrániť
  4. Adinko, k tobě bych měla jít do školy - lese i teď v zimě občas jsme i houby vidím, ale sbírat je neumím...
    A napečeno si měla tedy úžasně!
    Měj krásný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      škoda, že si tak ďaleko, radi by sme ťa zobrali so sebou a určite by si neobišla na prázdno :-)
      Krásny večer aj Tebe, pá

      Odstrániť
  5. Huby v januári? To fakt? Hlivu varím dosť často, je veľmi zdravá. A tie ostatné mňamky čo si napiekla, jedno lepšie ako druhé. Pekný začiatok pracovného týždňa prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika za návštevu a ešte raz i za výhru, potešila si ma :-)
      Prajem Ti pekný a úspešný týždeň, pa

      Odstrániť
  6. Krásný jemný a příjemný blog... Ty houby, mno já tě obdivuji, cokoliv u čeho si nejsem jistá co to je bych nesebrala :-D Já si jedu pořád ty dvoje podborováčky, hříbky, nebo třeba křemenáky, kozáky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka,
      ďakujem za návštevu a milý komentár. Priznám sa, že môj 6-ročný syn pozná viac húb ako ja :-) A manželík sa raz chystá na skúšky odbornej spôsobilosti čo sa týka húb, ten pozná snáď všetky...
      Pekný dník!

      Odstrániť