:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



30 januára 2018

Pohľadnica... a bábovka

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku, potešili ma 👍.

... opäť po dlhej dobe.
Včera mal Riško (môj synovec a Kubkov bratranec) 1. narodeninky, tak sme mu s Kubkom vytvorili túto pohľadnicu. Ja som tvorila, Kubko písal a kačičku sme skladali spolu (sú to také malé dieliky,  ktoré sa skladajú na podložku, aby držali a potom sa obrázok prežehlí a tým sa tie jednotlivé dieliky spoja).
A musím povedať, že ma to strašne bavilo 😀


A aby sme sa nenudili, dnes sme s mojím pomocníkom upiekli šľahačkovú bábovku. Už sme dávno žiadnu nepiekli...
Bábovku sa Kubko rozhodol venovať babke k dnešným 67. narodeninám. Tak prajeme všetko najlepšie!!!
Prajem vám ešte pekný večer!
A.

12 komentárov:

  1. Adka, pekne darceky ste s Kubkom prichystali ...Mas uzasneho pomocnika... A babovka vyzera naozaj dobre... Pa. L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      ďakujeme.
      Pomocník sa činil.
      Bábovka je nová, nie je zlá, ale je trochu nižšia, ako som zvyknutá...niet nad moju klasickú mramorovú bábovku, ktorú sme piekli ešte keď som bola malá s mamou.

      Odstrániť
  2. I já se přidávám k přání všeho dobrého všem oslavencům!
    Přání se vám moc povedlo, tyhle zažehlovací ozdoby naše děti taky skládaly (úžasné na jemnou motoriku), ale už to je let :o)
    Adinko, měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem :-)
      Radi tie ozdoby skladáme a potom prerábame...a tiež si to pamätám aj z detstva :-)
      Maj sa krásne, pá

      Odstrániť
  3. ADI,
    Krásně jste tvořili přáníčko, je moc milé a bábovka? Piju zrovna kávu- kousíček by se hodilo!!!
    Měj se moc hezky, posílám pozdravení Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka,
      kľudne dobehni, práve sme upiekli mini tvarohové bábovky :-)
      A ďakujem za návštevu, potešila si ma.

      Odstrániť
  4. So hübsch, ein Entchen aus Bügelperlen!!!
    Und der Kuchen, mmmhhh, sieht sehr lecker aus.
    Viele liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danke Jutta,
      sehr nett von Dir und danke für Deinen Besuch bei mir :-)
      Alles Gute,
      A.

      Odstrániť
  5. No aký šikovný je Kubko! Odporúčam pohľadnicu dobre uchovať, o 20 rokov to bude poklad!
    Bábovčička vyzerá fajn, mne vždy povrch pripečie a vo vnútri stále nedopečie, neviem čím to je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujeme, verím, že si ju odložia.
      Po mojich skúsenostiach pečenia i v plynovej rúre, som mala ten istý problém, treba ju piecť slabšie a keď už je z vrchu upečená, prikryť ju alobalom nelesklou stranou dole a ešte piecť, dúfam, že sa Ti podarí.
      Pá ďalej

      Odstrániť
    2. Dnes mi akosi PC štrajkuje, to ďalej je tam navyše :-)))

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť