:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



23 januára 2018

Darček od Ulli ♥♥♥

Vitajte u mňa!

Priznám sa, mám rozpísaný iný zaujímavý príspevok, ale ten dnes nebude, lebo...
... som dnes dostala obrovský balík z Nemecka, od Ulli. Ďakujem krásne.
Ulla je moja "blogová" priateľka, píšeme si už niekoľko rokov a aspoň raz ročne sa navzájom potešíme :-)

Danke sehr liebe Ulla von ganzem Herzen, heute habe ich die zweite Weihnachten, Du hast mich zu Tränen gerührt...

Po príchode zo škôlky sme s Kubkom najskôr spratali sneh a potom hor sa do otvárania krabice.


A kuk na balík, čo sa v ňom skrýva:
A takto to u nás vyzerá:
ráno
na obed
večer :-)
Ďakujem vám za všetky komentáre k predchádzajúcemu príspevku!
Majte ešte pekný večer,
A.

10 komentárov:

  1. Veru pekne je u vás ... vonku, aj vnútri ... :))) Darčeky ťa určite potešili ... Lámem si hlavu, čo sa ukrýva v pohárikoch ... :))))
    Ajka, maj sa dobre, pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      v pohári sú šicie drobnosti od látky, dutého vlákna, gombíkov, ihly, špendlíkov, stuhy, krajky...a je to veľmi milé, super nápad.
      Pekný večer, pá

      Odstrániť
  2. A veru aj ja čumím na tie poháre :-)
    Kubko si to užíva, vidieť to na ňom! To je fajn, že aj u vás je bielo, aspoň si to deti trocha užijú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nesmierne sme sa tešili zo snehu, ale už večer sa topil, tak som zvedavá, čo bude ráno...a Alex ho samozrejme musí ochutnať :-)

      Odstrániť
  3. Tohle rozbalování je taaak hezké! Dobře to z nám, však i od tebe chodí milé balíčky!
    Trochu závidím to slunce, u nás je už několik dní šedivo.
    Adinko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem, Kubko rád rozbaľuje :-)
      Aj od Teba chodia krásne balíčky, vždy ma potešia.
      U nás je dnes pochmúrno a sivo, všetko sa topí...
      Pozdravujem, pá

      Odstrániť
  4. Aďka, máš roztomilého pomocníka pri odpratáváni snehu. Krásny východ slnka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika,
      to sa veru mám, že? Pomocník je šikovný, keď chce :-)
      Prajem pekná víkend!

      Odstrániť
  5. Liebe Ad'ka,
    es freut mich sehr, daß mein Päckchen gut bei dir angekommen ist! Viel Freude damit!
    Viele liebe Grüße,Ulla

    OdpovedaťOdstrániť